I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

En liten nattbus historia

Övrigt - Blandat

   

2008-09-27 02:48

En liten nattbus historia

Jag skulle hem med tjejen från krogen ikväll, eller jag skulle iaf ta samma bus som henne, för vi skulle hem till mig. Skitsamma.
Min vackra dam har en tendens att bli full som ett svin från time to time, och ikväll var en av dessa kvällar. Vi sitter på bussen och ska hoppa av om ca 4-500 meter. Självklart ska hon lägga av jordens största pizza. Största och längsta. men inte nog med det, den mest illa luktande spyan ever också! Iaf, vi plingar och jag hjälper henne av.

Då ser jag hur busschaffisen går ut och går och tittar i bak (vi satt längst bak)..
Sen börjar han små jogga mot oss och skriker stanna, jag ber min flickvän fortsätta gå, så går jag tillbaka och snackar med chaffisen, han säger att jag ska hämta min tjej, för han ska ringa polisen och blablabla, jag förklarar att det var en olycka och att jag måste tillbaka och hjälpa min flickvän. Han säger att han ska ringa polisen pga, aa inte en aning faktiskt.

Men jag vägrar, ger han fingret och går därifrån (jag var jätte trevlig hela tiden, han var arg som ett bi, vilket jag kan förstå till en viss del). Han springer efter tar tag i min arm, jag sliter mig loss, och sticker därifrån, inte värt att börja slåss med en busschaffis för ingenting.
Han skriker "knulla din mamma!!!" upprepade ggr, att han ska ringa polisen osv. Nu kom vi hem iaf:) frugan sover och jag klistrad på whoa!

Har tråkigt, tänkte bara kladda ner denna story, och jag har en fundering..
Vad har polisen med saken att göra? Eller aha, vad ska polisen göra om dom hann komma medans vi fortfarande va där? Jag fatta verkligen inte..

Godnattis whoaa

work some magic