I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ska du boka av uppkörning i Södertälje?

Övrigt - Blandat

Manager

2008-09-25 18:24

Ska du boka av uppkörning i Södertälje?

Nästa lediga tid för uppkörning är liksom 16 December, vet du att du ska avboka. Holla på mig och berätta så jag kan boka. Vore shysst!

Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu.
http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw

2008-09-25 19:03
HEJA DIG! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-25 21:34
Kör upp någon annanstans än i södertälje då? :)
Jag vill ha roligt , inte trevligt

2008-09-25 21:41
Ligg på, på avbokade tider. Ring in direct på morgonen när dom öppnar telefon slussarna och med 10min intervaller så kommer du garanterat få tid inom 1 månad.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-25 22:06
Jeffi , smart taktik.

2008-09-25 22:28
som sagt ligg på för dom här tiderna man kan ringa på, eller håll koll hela tiden på nätet, så ska det nog lösa sig.
work some magic

2008-09-29 22:15
Förut fanns det ett "sista minuten-nummer" man kunde ringa på morgonen. Olika för olika orter, numren stod på VV:s hemsida.
Why the fuck can't emcees emcee no more?

2008-09-30 11:40
Kör i Norrtälje. Jag körde i tisdags och klarade skiten.
Jag finner inga svar, det finns inga svar!

2008-09-30 14:54
jag körde upp i södertälje eftersom jag bor här...körde med någon peter(?). han e från norrland. får du honom så har du garanterat körkort. ca 6 av mina vänner som suger på att köra bil fick körkort med den killen, inklusive jag själv...fast jag suger ju givetvis inte :P
I don't want to cause no fuss, But can I buy your magic bus? I don't care how much I pay, I'm gonna drive that bus to my bay-by. iwant it...I want it...I want it...(You can't have it)
Manager

2008-11-03 18:47
pow, nån som ska avboka? haha

ska ringa varje morgon
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu.
http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw