I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Skriva av mig lite...

Övrigt - Blandat

   

2008-09-21 23:15

Skriva av mig lite...

det är såhär, att jag träffade en brud innan. Den första tjejen jag någonsin blev kär i.
Ända sen dess har hon behandlat mig som skit, hon har varit otrogen o.s.v

Till sist träffade hon en annan & beslöt sig för att bli tillsammans med denna snubben.
Jag blev mest glad för då slapp jag träffa henne.

Men nu har dom gjort slut & hon har börjat ta kontakt med mig igen.
Först va det mest små saker som;
"tja, va händer i helgen?"
och
"festa? kan jag & några brud polare följa med"

Nu är det mer typ:
"Hej snygging, ha en trevlig dag på jobbet<3"
och
"saknar dig jätte mycket, kyss <3"

Grejen är att när jag försöker ta tag i allt & göra något åt det så aktar hon sig.
Vill inte bekräfta för mig själv att jag har börjat gilla henne igen, det vet jag.


Men sen är det också, när jag äntligen träffar någon ny tjej. Så sätter hon igen att hon älskar mig och sånt, säger att den bruden är skit ful & att hon är dålig för mig bla bla bla.

Försökt ge henne kalla handen flera gånger. Men det funkar inte! Hon får tag i mig på ett eller ett annat sätt. Sen har jag ju iofs jävligt lätt att falla tillbaka till henne skit enkelt, men jag vill inte för jag vet vad som händer!! MEN ändå så gör jag det. Fattar fan inte varför alltså.

Känns inte bra i magen eller i huvudet. Vissa dagar vet jag inte var jag ska ta vägen....


Det va väl det mest jag ville ha skrivit av mig...

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.