I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Laptop, Garanti, Överklaga!

Övrigt - Blandat

   

2008-09-21 09:48

Laptop, Garanti, Överklaga!

Tjena!

Jag skickade in min dator genom elgiganten till Packard Bell för någon vecka sedan, innan ja skickade in den så hade jag ringt och pratat med någon snubbe på Packard Bell (Support) och han hade sagt att min skada i skärmen självklart skulle täckas av garantin, så nu har jag förväntansfullt väntat på att få en lagad skärm på min laptop eller en helt ny dator eller någon annan typ av ersättning.

Iaf. I förrgår ringde någon snubbe och han sa att skadan inte skulle täckas av garantin och att jag skulle få betala 3000~ nånting ifall jag ville ha det fixat? plus att om jag ville ha tillbaka den med skadan kvar skulle det kosta 400? även fast ja inte har haft någon vetskap som helst tidigare att det ska kosta något överhuvudtaget, för den första snubben sa att Packard Bell skulle stå för dom kostnaderna.

Vad ska jag göra tycker ni? "överklaga" kanske? or what.
Och ja, hade garanti när jag skickade in den. Men tror den gick ut för nån dag sen.
Så konsumentexperter, hjälp mig! ;)

Har funderat på att skicka in nån av dessa på följande länk Här