I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Gävle bor titta hit!! Ang Luktsnus / Snuff

Övrigt - Blandat

2008-09-21 03:51

Gävle bor titta hit!! Ang Luktsnus / Snuff

Tjena tjena!

Jo det är så att jag letar efter en butik som säljer "Snuff / Luktsnus" hört att de ska finnas i Gävle. tur nog är jag där 1gång i veckan. Så om nån vet vart jag kan få tag i detta vore de nice med en liten vägbeskrivning :P

Tackar på förhand.

Put My Willy Wonka In Your Chocolate Factory! ¯|_(º_o)_|¯ -Whatever

2008-09-21 15:50
VA I HELVETE?

Jävla bonnläppar att få fina saker då :(

Inte använt snuff sen jag var 13-14, jävla fint att rensa näsan med
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2008-09-21 19:58
Snuff var inte igår!

Vi körde det som fan när vi gick i mellanstadiet. Tävladeo m vem som kunde dra längst linor och grejer haha.

Det skumma var att lärarna aldrig fattade vad det var så dom lät oss hålla på. Men sen efter en vecka eller så blev det strängt snufförbud =)

2008-09-21 20:03
snuff var fan sa javla uber :D

saknar det som fan :( blev det inte forbjudet?
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2008-09-21 22:57
Borde vell finnas på city kiosken, anas eller den där risiga kiosken mitt imot 25,ans busshållplats.
yeah

2008-09-21 23:12
Vart ligger detta City kiosken? :P å likaså den där risiga kiosken .. hittar inte så bra där.

2008-09-21 23:55
Jag gillar även snuff-filmer.
 "Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."

2008-09-22 01:21
Det var dock inte snuff-filmer vi skulle diskutera här, men tack för din respons på de också.

2008-09-22 01:53
Yeah, polaren har en "dosa" hemma. Brukar dra en lina då och då. Han köpte sina i Tyskland för ett tag sen.

Så har du vägarna förbi Tyskland nästa gång....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-22 01:56
haha fan, tror inte jag har vägarna förbi där. synd. -.- fan kan inte gävle va tyskland för :(

2008-09-22 20:48
Ska dit på onsdag så vi uppar :P

2008-09-22 23:43
Gävle bor = Gävlebor. Så du vet nästa gång.

2008-09-23 00:59
Jo jag vet, Kaneida. Skrev dock detta när jag kom hem från krogen. Man kan ju inte ändra tyvärr.

2008-09-23 07:42
PappA_Geno
Tänkte tipsa om utifall du inte visste då övriga inlägget såg ju bra skrivet ut, framgick inte direkt att du var på lyran.

2008-09-23 08:27
Gävle är ju nära tyskland dock!

Dieallot

2008-09-23 15:57
Är själv en gammal Gävlebo och jag köpte min första snuff för sjukt många år sedan.... kanske 7-8 år sedan eller nått, men sen när den tog slut, vilket va efter fan nått år så skulle jag köpa nytt och då gick jag till samma butik men då fick jag svaret att dom inte gjorde snuff längre. sen efter det så har jag aldrig hittat snuff längre... *snyft*
There's nothing more powerful than to arrive at your womens house all ready on nut #2! you wont be bullshittin on nut #2!

-Katt Williams

2008-09-24 14:43
Hittade tyvärr ingen "City Kiosk". Å va in på 2 st inhemska små tobaks-stores. Detta var då på gatan ovanför frivården. Ingen hade tyvärr. så jag får nog beställa från nätet. =/