Porrsms - Telefonterror again!
Hoho! Hade en tråd om att något företag ringde mig och la på luren förut, nu är det ny telefonterror på gång! Har börjat få massa jävla sms hela tiden från något 72***-nr. Står liknande "Smala heta tjejer" + en massa annat relaterat till porr då, sen en länk till sidan deras hemsida. När jag berättade för flickvännen min så fick jag komentaren "du har väl varit inne på många porrsidor", några dagar senare började hon också bli terroriserad. Alltså vad i helvete är det för jävla skit som skickas ut igentligen? Blir trött på sån här skit.. NEJ, jag har inte reggat mig på en porrsida så nu är det sagt. Någon annan som får dessa utskick? Inte för att dem är speciellt jobbiga (är ju bara att radera), utan mer att jag undrar var dem fått mitt nr från.. Måste ju vara fler än mig som fått detta eftersom flickvännen även fått dom.. Så kom igen, någon som vet vad detta är för skit den här gången då?
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
kontakta porrfirman och fråga vad fan dom håller på med, eller så blocka numret om du kan de
Moderator
2008-09-17 20:39
Kanske någon gemensam bekant som busat lite och reggat era nummer på någon sida?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
sluta anmäla dig på porrsiter. storebror ser dig och nu är det straffet
Haha, kände på mig att den repliken skulle komma UtanAttTveka F20 Nej men har verkligen inte reggat mig på någon jävla porrsida, det är fan det sista jag behöver göra. Orkar inte riktigt hålla på med en anmälan bara pga några löjliga sms-utskick. KaptenKrok P23 Tror inte så igentligen, vet inga av mina polare som har min tjejs nr, eller några av hennes polare som har mitt.. Finns väl någon enstaka men inte mer.. Verkligen ingen annan som drabbats?!
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
nej ingen annan bara du.. MHM KONSTIGT. för ja har då inte reggat mig nånstans..........
Moderator
2008-09-17 20:53
Är det inte som jag sa tror jag på UtanAttTvekas teori. För jag har inte heller reggat mig någonstans.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
storebror ser inte oskyldiga små barn som dig o mig kaptenhook
Hahaha, jo visst, reggar mig på 111 olika sidor. Undrar varför jag får detta sms.. Knepigt, knåpigt..
tvångsbeteende? du kanske ska söka hjälp? precis som de finns dom som hetsäter i sömnen, finns det du som reggar dig på porrsiter och sitter o tokrunkar på nätterna... there´s a word for everything.
du har inte reggat numret på t ex jamba eller liknande? köpt en ringsignal nån gång via sms? Har en på mitt jobb vars dotter hade köpt en ringsignal via jamba som började få snusk sms och tvivelaktig reklam, de lyckades inte "avregistrera" numret då det skickats vidare till liknande företag så de var tvungna att hooka nytt nummer till henne.. jävligt drygt med nytt nummer men nu slipper hon all reklam
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
Jag bor i norge nu så mitt svenska nummer är inaktivt men innan dess fick jag såna varje dag, var verkligen jättejobbigt..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
meskker P25 Nej, det är det som är det sjuka. Har inte gjort det, skulle aldrig komma på tanken heller att regga mig på skit som jamba etc. Fattar inte var de fått mitt nr ifrån bara..
hmm jag får också sms med som det står typ "Gratis knullvideo" och shit..
857
Hur ofta skriver man in sitt nr på en porrsida? har du köpt ringsingnaler eller något liknande..kan vara något halvskumt sånt företag som vill lura på dig porr
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
jag har inte reggat mig på någon sån skit
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hepp.. va ju sista gången jag försöker hjälpa dig ifrån alla anklagelser om att ha reggat dig på en porrsida.
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
jag fick senast idag ett sms där de de stod nåt om kontorsslynor.. wtf?!
jag har ist 14 åringar som busringer mig tack vare min lillebror ... jag ska strypa han en vacker dag
Jag får telefonsamtal där en man frågar om jag vill ha en kaffe och en bulle. Just det har bara hänt en gång iofs men det gör det nästan bara konstigare enligt mig.
dewilicious tackade du ja? :)
Har du googlat det? Hittar du inget på google finns det inte. Du har inte lust att ge mig nummer som sms:en kommer ifrån och eventuell webbadress?
halsont F18 Har inget nr att gå på, raderar dom på en gång. Ska spara ett om jag får ett imorgon igen, det brukar vara runt 1 om dagen.
_theo_: jag sa att ja det vill jag gärna, då fråga han igen jag svara ja, då fråga han igen jag svara ja, då la han på..
de som jag fick idag va ifrån 72214 iaf.
jag får också porr sms :)
Ni har inte vart inne på någon porrsida med mobilen då? Eller någon annan onödig hemsida? Sånt kan räcka.
Would I shit you? You're my favourite turd.
Redaktionen
2008-09-18 16:08
de är just de att jag har inte beställt nåntning med min mobil.. så de måste vara som 370hssv säger att min mobil vänstrar.. att man aldrig kan få ha nåt ifred :(
Vill oxå ha.. lite porr i mobil är ju skönt haha!
Jag har ingen personlighet
porr och porr.. jag får bara en massa sms om slynor hit och dit och en länk.. kostar väl säkert en jävla massa också om man nu är dum nog att klicka sig vidare på denna länk.
då har ni ju nån och skicka tillbaka till
_theo_
Du ska kunna leta upp det nummert vilket sms:en kommer ifrån på den
här sidan och sedan klicka på det namn som står som "Content provider", väl där inne hittar du mail och telefonnummer till den som skickar dina sms. Ring och säg till dom att lägga ner.
Detta ska vara din plågoandes kontaktinformation.
Läste nåt om att man kan få virus i mobilen, surfar du med den?
Jag får nästan dagligen "XXX HÄMTA DIN KNULLVIDEO HÄR" hah jag gick in på länken men skiten kostar ju fan 40 spänn :(
http://myspace.com/etownbeats
halsont tackar så mkt.. nej jag har aldrig surfat med min mobil men de skulle inte förvåna mig om nån polare har haft tråkigt och suttit och fulat sig :/ okke_016 haha sucks to be you! :D
Content Provider
Country: Sweden
Content provider name: Ericsson AB (IPX)
Services:
Products:
Comment to service/product: Stratus (pushmeddelande)
Address:
Telephone number: 08-525 008 19
Contact Person:
Contact Person e-mailaddress:
Support telephone number: 08-525 008 19
Support contact Person
Support e-mailaddress:
[email protected] Short number: 72214
Price Short nbr:
WEB address:
Information: Använder även kortnr: 72777
Publish for endusers: Yes
Ring då!
HMOR
Din nalle har blivit kapad av Ryska hackers och du kommer få en telefonräkning på 40 000 om nån vecka. GG
jag älskar dig!