I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Visar va du känner alltför sällan

Övrigt - Blandat

2008-09-10 01:15

Visar va du känner alltför sällan

Länk till http://www.liveleak.com/view?i=910_1199832766

Länk till http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3283548.ab

-------------------------------------------------------------

Denna rulle och artikel om att världen ska gå under fick mig att tänka.

Klart man inte ska gå runt och tänka på sådana saker, det positiva med det är att man tänker på vad man igentligen skulle göra om världen går under imorgon?

Kanske tillägna en tanke åt någon, kanske berätta vad du igentligen känner för dina nära och kära?

Jag skickade iväg sms till alla mina nära och kära. Varför visa va du känner för dina nära, som man säkert gör allt för sällan!

Så kom igen nu , ring era släktingar och blodsbröder och systrar, eller slänga iväg ett sms.

Och berätta vad ni känner !

me love you

frid/

bajskorv aka vroksjab

..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....

2008-09-10 01:16
INTE : "varför visa va du känner" .. jag menade så klart . varför INTE visa va du känner för dina nära !
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....

2008-09-10 01:18
vrok va gullig du är!

ja skippar länkarna men du har rätt...ja försöker visa folk jag tycker om va jag känner så ofta jag kan. ibland kan det dock vara ganska svårt..

2008-09-10 01:20
Jag visar folk vad jag känner genom att veva ner bilrutan och skrika åt svinen i trafiken.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-10 01:21
Dieallot

du kärleks-spridare där ;)

2008-09-10 08:02
Jag visar folk vad jag känner genom att veva ner bilrutan och skrika åt svinen i trafiken.

-kan se det framför mig! hahahahahahahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-10 14:11
vroksjab, världen kanske går under så du laddar med tunga artilleriet & SMSAR dina nära & kära lol? Akta så du inte tar i så du spricker mannen.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.

2008-09-10 14:37
pimpslap

satan va folk ska vara bittra här. Jag tänkte bara berätta för folk vad jag känner som jag sällan gör. Genom att skicka iväg ett jävla sms. jag hade inte tänkt mig att alla skulle komma hem till mig och hedra min fina tanke. ett jävla ljus i en annars grå vardag!

men fuck it then. Vi skiter i detta och ta bort tråden

2008-09-10 15:18
jag fnissar. du är så söt vroksjab, så upprörd.

jag har förövrigt inte råd att visa vad jag känner genom att skicka sms till alla mina nära och kära, iaf inte till de som inte har comviq kompis. därför brukar jag uppenbara mig i egen hög person och kramas, oavsett vart världen är påväg.

2008-09-10 19:44
Jag tycker det var en fin tanke. Även om jag inte är så mycket för att världen går under etc, så är det okej för mig om någon skickar ett fint sms om de själva känner att det behövs pga det. Annars gillar jag sms av alla fina anledningar.

Man måste inte alltid träffa folk eller ringa dem. Ibland kan det faktiskt vara fint att även få ett sött sms ifrån någon. Så det så. Ett skrivet ord kan man kolla på hur många gånger man vill, medan det som sägs så flyktit försvinner.
What we do in life echos in eternity.

2008-09-10 20:12
Jag älskar dig fortfarande bajsis :)

2008-09-11 00:30
haha ^^ ... breaky_grl word på dig angående skrivet ord!

och Local .. me love U 2 ;) haha

2008-09-11 12:38
störtskön tanke =) brukar göra det så ofta ja kan =)
Det blir ingen extra sång, vi är klara – hej då

2008-09-11 19:48
Jag gjorde misstaget att ta till mig det här för ngn vecka sen. hela "visa vad du känner innan det e för sent" grejen. Till en av mina närmaste killkompisar. och det gick åt HELVETE. Så jag tänker fortsätta vara lika försiktig, om inte ännu mer, i fortsättning. Fuck that shit, att blotta sina känslor. För nära och kära, visst. Inga problem. Men att berätta vad man egeeentligen känner är .. ingen bra idé. tydligen.

2008-09-11 22:53
Ausonius

När jag sade "berätta vad man igentligen känner".. så syftade jag inte på om det är en icke omtyckt person, som man har ett och annat att skälla på personen om. Utan jag menar vad man känner rent positivt till en individ som man känner eller delar blod med.
Redaktionen

2008-09-11 23:03
När jag gick i skolan gillade jag att slänga ur mig en snäll kommentar om något någon jag inte alls kände gjorde. Även om det hände kanske 5 ggr så var det väldigt tillfredsställande.

Nuförtiden träffar jag inte på så många tillfällen där det personen gör är värt att prisa till några vidare höjder, men försöker ändå hålla den positiva lågan vid liv.

Eller så kan det vara så att mina små positiva gliringar kommer helt spontant och alltför ofta och därför inte är anmärkningsvärda, vem vet.
namaste