I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Anorektiker, jag söker dig.

Övrigt - Blandat

2008-09-08 10:31

Anorektiker, jag söker dig.

Ja, jag söker alltså en man eller kvinna (eller varför inte en av varje) med anorexia eller bulimi. Det ska göras en radiodokumentär (om kroppsideal) á la Outsiders där olika människor berättar om hur kroppsideal förändrat dem.
Om så önskas kan namn fingeras och röster förvrängas.
Om någon känner sig träffad går det utmärkt att skicka ett pm.

Snälla hjälp mig, Bullen.

My heart lives in my vagina.

2008-09-08 11:30
känns jävligt gammalt

2008-09-08 11:54
Mr_Whatever

Ja, sjukdomar som känns gamla kan vi ju strunta i. Typ HIV och sånt, så jävla 1900-tal alltså.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25

2008-09-08 13:02
Ja menade formatet junior

2008-09-08 15:56
Haha ja känns ju jävligt lockande att få vara med i något som försöker ta efter Outsiders. Förnedringsteve i sitt esse.

2008-09-08 18:11
Nu var ju Outisders en fruktansvärt dålig liknelse. Jag ser inte på Kalla fakta, så kan inte gissa på att det är mer likt det. Men, radio är mitt esse, jag har en cool röst och är för ful för film.
Programmet kommer alltså vara olika människor som berättar om vad kroppsideal gjort med deras liv, påverkat och så vidare. Ingen förnedringsradio.
My heart lives in my vagina.

2008-09-08 18:33
Bra instiativ! Lycka till!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.