Dummaste du sett?
Efter tråden "dummaste du hört av kompisar" Så kom jag på en rolig på jobbet efter jag såg en riktigt, riktigt dum grej. Lastbilen pajade så var tvungen att hyra en på statiol. Nu snackar vi Lastbil med lift & grejor. Gissa vad som satt i taket inne i bilen, en jäkla bakspegel... Bara va i helvete? Vi satt och skrattade åt det rätt länge för det är otroligt dumt att bara sätta upp den där. kommer inte på mer atm, uppdaterar sen :) Men hey! Posta ni något så länge.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag förutsätter att flaket inte gick att lyfta av, och att det inte fanns någon bakruta för sikt öht? Ursäktar ev. efterblivenhet med trötthet. ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nej det gick inte att lyfta av & där va ingen bakruta haha. Är också ganska trött, kom nästan precis hem från jobb :)
Man monterar kanske flaket efter behov. Vissa modeller kanske kommer med öppna flak och då behöver man väl en backspegel. Enkelt sätt att bekräfta är väl att kolla om det fanns en ruta där bak?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
killen i spegeln En kompis brorsa som jobbar på beijer ser en hel del dumma jävlar. Tydligen så hade någon köpt för långa plankor för att få in dom i bilen, så han spände fast dom under den :S
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
"den har traden hoho" Sa nui var det sagt. Sag en affar i dag som hette "Blatten"
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
candide, japp förmodligen men likväl fult ... Och dumt med funktioner som inte används. :)
jag höll på dog av skratt härom dagen. jag skulle beställa käk med polarna. Alla vela ha pizza tills jag upptäckte kebabbrulle, ja , kebab-brulle. Det var det roligaste jag vart med om. Ingen var sugen på kebab, men klart vi var tvugna att ta en Brulle. Jag är jätte off topic, men ni måste åka till kristinaplan i Gävle och käka kebabbrullen!!!
work some magic
i hornstull säljer de fallafel
i luma säger de kebabråla
Moderator
2008-09-05 19:31
här i sundsvall så har jag blivit frågad om jag vill ha vitlök eller rolallan sås
//TW
Moderator
2008-09-05 19:32
I husbilar sitter det också en sån backspegel. Fast där kan den ju va bra om man ska prata med dom där bak^^
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.
Jag deckade på t banan igår. Dyngrak sätter mig på banan mot frunken från slussen. Ser verkligen mig själv sitta där som ett jävla spån å duna. Så går jag o fnissar för mig själv väl tillbaka i slussen :D man känner sig så jävla spånig när man lyckas med sånna där fylleturer. men man garvar ju åt det :P
RATED R!
I Umeå finns det "Rullkebab"
Shitmannen Ahah vilken pizzeria? har hört samma på Kalles i korsta/skönsberg.
Det är ju alltid lika snyggt med ett lås mitt i en betongvägg.
en som vattna blommor när det rengnar :P
Gissa vad som satt i taket inne i bilen, en jäkla bakspegel. I husbilar sitter det också en sån backspegel. Det är något värdelöst svenskt lag som föreskriver att du måste ha backspegel inne i bilen oavsett om du kan se bakåt eller inte. Inte säker, men tror enda verkliga undantaget är typ tunga lastbilar och traktorer (förutom då öppna fordon så som snöskoter, motorcykel och annat i den kategorin).
Om man inte har det kan man bli bötfälld för ca 600 + man går inte igenom besktningen.
Vi har ett gatukök som enbart säljer kött. Lam kalv etc här finns ingen kebab eller falafel.
I won't let you gamble with my life!
Ja, jag har också hyrt bil på statoil med meningslös spegel, det absolut dummaste är att man sitter och glor i den av gammal vana.
Time flies like an arrow. Fruit flies like a banana.
Mmm lam kalv...
^ Smart sagt.
jag har en sjuk grejj jag såg i somras. Vid en hållplats i kortedala, så gick en man med en kvinna i koppel, haha, det såg as skrevt ut.
Fucks your life up crew Tjabo!
Virtual_Sexuality P21 Haha, det såg jag också för ett tag sen på stan här i Västerås, dock vet jag inte om ditt fall var normala människor med någon fettish eller ifall det var äckelemo's som i mitt fall. Emo's slutar aldrig förvåna...
^ Smart sagt.
OKEJ jag fattar det! kul! invandrare stavar inte bra!
doninator P17 va? bara kött! stackars alla som inte gillar kött och vill ha kebab..
45 clash är fett underskattat
Jag såg spindelmannen glida ner för drottninggatan med en oldschool bergsprängare på axeln. Det kan ha varit någon annan som var utklädd till honom också.
Time flies like an arrow. Fruit flies like a banana.
Det kan ha varit någon annan som var utklädd till honom också. varför tror du att det va nån annan? eller säger du bara så för att gardera dig mot alla non-believers?
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
heöt rätt. klart de va spindelmannen som slingrade sig igenom stan med musiken på axeln,
I won't let you gamble with my life!
Denna tråden blev lite mer elr mindre EPIC FAIJL! :D Better luck next time Viktor, peace ;)
JAg tror spegeln sitter där för att man ska ha något att titta i. Att slänga en blick på bakspegeln är ju en av de viktigaste rutinerna vid vanlig bilkörning och den överlever nog bättre av att ha en spegel där än att den är helt borta.
Negative, negative. Our destination is Gaza.
Det är något värdelöst svenskt lag som föreskriver att du måste ha backspegel inne i bilen oavsett om du kan se bakåt eller inte. Inte säker, men tror enda verkliga undantaget är typ tunga lastbilar och traktorer (förutom då öppna fordon så som snöskoter, motorcykel och annat i den kategorin). Det tror jag inte på. Jag jobbar på åkeri och vi har inte backspeglar i någon av våra bilar (varken i bilar för b-körkort med skåp eller i lastbilarna), aldrig fått nedslag på besiktningen pga det. Kan dock vara så att det är lag på att ha det om man hyr ut bilen (som t.ex. Statoil gör).
fanta - allt här inne är EPIC FAIL ;)
Alla lastbilar jag har kört har nog haft backspegel, trots att kupén är stängd bakåt.. Jag gissar på att det är nån svettig svensk lag som bestämmer att inget fyrhjuligt fordon får vara utan. Sen om den kan användas eller ej spelar mindre roll..
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
såg en man som slog en man förut, sjukt dumt gjort
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
hansomknarkar P19 tihi ;D
att jorden skulle gå under idag men den gjorde aldrig det jag sket på mig i onödan för det också
Vi har en affar i stan som heter Jalla godis, det ser ratt dumt ut. Speciellt nar F U house ligger bredvid, egentligen ska det sta Full house. Men dom dar atpinnarna ser inte speciellt L liknande ut.
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
En kille på mitt förra jobb fick i uppdrag att åka och tanka den nya trucken (sån truck med hytt, ratt och grejjer, dyr alltså). Problemet var bara att han tankade den med avfettningsmedel. HAHAHA Samma kille körde lastbil under en bro en annan gång, felet han gjorde denna gång var att inte läsa höjdskyltarna så han cabbade hela flaket, sen kom det en busslast tyska turister och tog kort på honom när han satt i gräset jämte och grät. HAHAHA Samma kille berättade ytterligare en gång att han hade ramlat nerför en enmeters lastkaj och slagit i huvudet, en annan jobbarkompis frågade då om han hade blivit normal. HAHAHA Han är klumpig och stirrig av sig, men snäll.
---___---___---___---___
Producent
2008-09-10 22:19
Såg 2 kryp para sig, gick så segt att jag undrade vad honan tyckte...
Lil_H..
Slic-ATL P23 HAHAHAHAHAHAHAHA