I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Allergi eller vad är detta?!

Övrigt - Blandat

   

2008-09-03 21:32

Allergi eller vad är detta?!

Hoi, det är så att jag för ca 2 dagar sedan fick otroligt jävla torr hud i ansiktet. Det är skrämmande. När jag gör någon min t.ex så känns det som om hela huden "drar isär sig" och ska spricka. Lite svårt att förklara.. Men sen är den så jäkla torr också så det svider, är irriterat och lossnar skinn. Jag har tagit och smörjt in ansiktet med div. hudvårdsprodukter utan framgång.

Jag TROR att detta uppstod av en hårmouse jag hade här hemma som jag använde. När jag kletade in skiten i mitt hår så kom det såklart lite runt mina öron, vid mina kinder och nära inpå ögat. Och det är på dessa ställerna huden blivit så här. Jag har aldrig varit allergisk mot någonting innan och vet inte symptomen för att vara det heller.. Jag tänker nästan kontakta en läkare som får kolla upp detta om det inte blir bättre snart. För det är irriterat så in i haelveate! Det syns knappt att jag har detta, förrutom när jag drar med mina "långa" naglar över huden, då kan man se att det börjar lossna sen svider det.

Så vad tror ni, kan jag vara allergisk mot någonting som fanns i mousetuben? Kan även tillägga att det kliade utav satan i mitt huvud när jag hade det. Har tvättat bort det igår och det kliar inte längre. Men huden på kinderna och vid öronen är detsamma..

Tacksam för svar! :-)

Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...