Polarn håller på att dö
Sitter seriöst o gråter för jag kan inget göra.. Sitter 10 mil ifrån Göteborg och inga tåg går .. Känner mig helt jävla hjälplös .. Det jag fick höra va att han blev nersparkad för en trappa. Och sen dragen i fötterna ner för varje trapp steg. Han ligger i respirator just nu och svävar emellan liv o död. Han kommer för hjärnskador för resten av livet .. Fan vet inte vad jag ska ta mig till... HELVETES JÄVLA SKIT!Länk
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
Han kommer få hjärn skador resten av livet OM han vaknar
otroligt tråkigt med detta våldet... beklagar. vet inte vad man ska säga... hoppas han klarar sig
var i samma situation som du för inte så länge sen. tre vänner, alkohol, 200 km/h.. alla blev illa skadade, en låg i koma en vecka, den andrafick operera höften, och den tredje hade så många hjärnblödningr att han blödde ur ögon och öron det här hände nere i serbien och jag var här i sverige.. det var de värsta 2 veckorna på jävligt länge. bara känslan att nästa gång man ses (om man ses) så kmr det inte vara likadant.. usch sorry man, hoppas allt blir bra med polaren
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign
Hoppas verkligen att han klarar sig, fyfan måste vara vidrigt jobbigt just nu för dig! :S Take care!
Live Hard, Die Young
Sjukt jobbig läge.. Finns det någon vettig förklaring till varför det blev som det blev? Även om världen är sjuk är risken att man blir brutalt misshandlad helt utan anledning ganska liten.. Men hoppas att han blir så återställd han bara kan bli. Lycka till.
shit vilket sammanträffande läste PRECIS om det på text-tv...aja hoppas han klarar sig! har du inga vänner/föräldrar eller ngn annan som kan köra dig för cash om inte annat?
Vet du vad det hela handlade om? Du behöver absolut inte säga det om du inte vill. Var bara mer nyfiken.. Jag "gottar" mig verkligen inte i detta som hänt, vet inte vad jag kan säga mer än att jag beklagar. Men det är nog inte några speciella ord som tar något antar jag eftersom vi inte ens känner varandra. Men ville veta mer om de kände varandra, svartsjukedrama etc, vad det hela handlade om. Fattar ju själv om du inte vill skriva som sagt, utan då godtar jag det.. Men blir så jävla trött på idioter som ska hålla på och puckla på varandra. Ännu värre när det är flera stycken mot en. Hoppas idioten som slog ner din vän får något rejält straff, tyvärr tror jag knappast det då han ändå bara är 18.. Men hoppas ännu mer för din skull och för din vän att han vaknar upp och kryar på sig REJÄLT!
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
Kan tyvärr inte säga varför men kan säga att det är ett missförstånd.. Killen som misshandla är tidigare straffad för bland annat narkotika brott och sitter inne men hade permis.. Min polare kan inte slå tillbaka, han kan verkligen inte försvara sig själv. Han va även lite berusad..
Okej förstår. Riktigt jävla jobbigt situation för dig.. Vet inte vad man ska skriva riktigt då detta aldrig hänt mig. Men kan ju bara föreställa mig nästan..
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
tråkigt, hoppas situationen löser sig tiill de bästa den kan....
BAHA!
Dy fan va hemskt! Hoppas verkligen han klarar sig! Vet att inga ord vi skriver kanske hjälper... men ville bara säga nått!
En kvinna är aldrig mer allvarlig än när hon talar om för en miljonär att hon älskar honom.
fyfan va tragiskt, detta våld som vi har idag hemskt asså. jag hoppas din kompis blir bättre, du också!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Vet du hur du känner dig, har en polare som har MS han kan dö om 1 år , 2 år , 3 år ingen vet. Sjukt nedstämmande när man fick nyheten...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Renodlad idioti leder till svåra skador för en ung kille, sånt är så jävla sorgligt att få höra. Jag hoppas verkligen att din polare vaknar upp igen och kan fortsätta leva ett något sånär normalt liv. Och jag hoppas även att killen som gjorde det får svarar ordentligt för sina handlingar. Kempa, kempa!
localareagraffw0rk : Sånt måste vara väldigt psykiskt krävande, spec för hans/hennes polare....men det är väll bara att göra det bästa av situationen antar jag!
BAHA!
hoppas att han klarar sig,just keep your head up !
§1 Härmed avsäger jag mig allt ansvar för ovan skriven text. §2 Allt är skrivet i rent informativt syfte. §3 Uppmaning till brott kan därför ej styrkas.
hände en vän till mig också.. krossat skallben av en hammare. Han i karlstad och jag 110 mil norrut. Inte direkt det trevligaste.. Må kraften vara med dig!
www.myspace.com/drdrogdisko
vad hände me honom, gick de bra?
BAHA!
Han låg i koma, alla trodde han skulle dö. Nu sitter han i rullstol, hjärnskadad.
www.myspace.com/drdrogdisko
Han kan inte andas för sig själv. Har ett jävla rör i halsen.. Ska dit imon , tar det första tåget som går ..
fattar vad de rör sig om, jävligt otur man kan ha. hoppas han klarar sig !!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
beklagar verkligen :( sjukt tragiskt när sånt här händer.
Haters gon' hate...
förmodar att detta var helt oprovocerat också...tycker sånt är för jävligt, visst vissa förtjänar skit men absolut inte i sådana här sammanhang som jag fått för mig att det är, oprovocerat gatuvåld vill säga....
BAHA!
Göteborg i ett nötskal, så jävla trött på alla fake thugs här asså, dem är bara socialt missanpassade fruitcakes hela bunten. Hoppas din polare klarar sig asså, det är det värsta som finns att en polare går bort. En polare jag känt hela livet gick bort för 2 år sen, det var det värsta jag varit med om.
Fucks your life up crew Tjabo!
ja sånt är fan inte roligt nånstans....
BAHA!
Var är problemet med dagens våldsamma människor? När ska folk inse att man inte är tuff när man slår eller trycka ner andra människor? Jag hoppas verkligen din kompis repar sig! Blir så irriterad på dagens samhälle, jag får ju lust att lust att låsa in alla våldsbenägna i ett varsit mörkt rumm och pumpa i mängder av lsd i dom dag in och dag ut tills dom ska fatta att dom är idioter.
// be the change you wanna see in the world
Esshå P19: jo men visst psykisk misshandel löser ju verkligen problemet du, inte fysisk heller....men jag håller med dig, har med lust att få tag på sånna människor och jaa....ok att man kan utdela ett slag eller 3 på krogen ala fyllan, men vafan....
BAHA!
IDIOT P22 tyvär håller jag inte me dig om ett eller tre slag på fylla ute på krogen! ett enda slag kan ta så pass illa att han dör eller blir han invalid för livet typ!! näää inte ens ett slag på fyllan e OK!
jag e så RAK att du blir SNE!
hoppas din polare repar sig så gott d bara går!
jag e så RAK att du blir SNE!
tragiskt, hoppas han klarar sig
SKU - SKU - SKULASON!
The_Real_Tico P34 : Och men det är vääääldigt svårt vissa gånger att undvika att få/ge dom där 1-3 slagen, visst fan håller jag med om att det är helt vridet, men alla har vi nångång varit unga o dumma?
BAHA!
Hänger man i den delen av högsbo (Riksdalergatan) så får man räkna med en omgång om man inte är uppväxt i kvarteren. Jag påsåtår inte att det är rätt av gärningsmannen, men som många tycker "man tar seden dit man kommer",
Virtual_Sexuality P21 Offtopic: "fake thugs"? vad är en riktig "thug" då enligt dig? det är ju precis så här det är...socialt missanpassade individer som skadar andra människor. den riktiga (goda) "thugen" är en jävla hiphopmyt. våldsbrott är aldrig vackert. Ontopic: hoppas att det går så bra som möjligt för din polare, det finns ju grader i helvetet och det är skillnad på hjärnskada och hjärnskada. blir så förbannad när jag läser sånt här...hoppas det "löser sig" både för dig och för honom..
Mr_Whatever: Är du riktigt jävla dum eller vad är det frågan om?
DIF!
bob P20 Området är sådant, säg vad man vill om bergsjön, angered eller frölunda. I den delen av högsbo åker man på smäll, så är det bara. Om det vore för mig hade hela högsbo få stå i lågor. Om du har svårt att ta in att alla områden inte är som lidingö, så är det du som är riktigt jävla dum och inte jag.
Jävla trams "Hänger man i den delen av högsbo (Riksdalergatan) så får man räkna med en omgång om man inte är uppväxt i kvarteren." Gör det de hela legitimt eller?
DIF!
IDIOT P22 Jo, men han får cannabis medicin :) Lever än, beror helt på vad han vill tror jag. Man lär sig acceptera situationen men det är ju tråkigt.. Förövrigt till tråden, När folk bara slår random valda personer och misshandlar dom när dom är i fel "område" så är dom bönder. Inte i närheten av en "thug" vad nu det är för er skiter jag i. Bönder. Och till trådskaparen, Hoppas han klarar sig undan med minsta möjliga skador efteråt. Om han återhämtar sig, vilket vi hoppas på :)
Det handlar inte om legitimiteten, faktum är att om man nattetid befinner sig i ett område där krigsskade albaner och påtända kids har sin bas så får man räkna med bråk. Rent juridiskt är det inte tillåtet, moraliskt förkastligt m.m men verkligeheten ser ut så, känns jobbigt att du inte förstår.
Har du några som hellst belägg för det du hävdar? Alla vet att det är organiserad brottslighet som gör att kriminaliteten i Göteborg påtända småkids är nog varken vanligare eller farligare än vad de är i Västerort eller Södertörn.
DIF!
localareagraffw0rk: Menade givetvis "speci för hans/hennes familj" innan....ofta han får de? Mr_Whatever : ja vad som är rätt och fel och vad som är verklighet är 2 helt skilda saker...så jag förstår iaf va du menar, även fast det e sjukt!
BAHA!
huh? låter skumt....trodde inte de fans! fast det kanske är nått cannabis liknande extrakt? eller käkar man en tablett o sen bli bäng som vanligt eller ere mindre doser? aja....
BAHA!
IDIOT P22 Jupp, han får inte rökat. Men han får tabletter, dvsa han får ha THC i kroppen.
IDIOT P22 Ingen aning hur det där funkar, men MS är ju något med nerverna och han känner sig avslappnad av tabletterna, lite lättare att gå osv. Han beskrev det som om sjukdomen käkar upp hans nerver typ, han får svårare att gå osv.
ok vet hur det känns att ha dåliga nerver...men kan tänka mig att det e bra mycket värre, jobbigt! varför alla dessa sjuka och konstiga sjukdomar?
BAHA!
bob P20 Jag har bott i högsbo, räcket det? Organiserad brottslighet har inget med detta att göra.
och ni 2 där uppe (Esshå & IDIOT) tror att det är vanliga personer som är belägna till att göra sånna här saker? dom har nog fått ta ett slag eller hundra redan....va inte så snabba på att döma tack. fortfarande vet ni inget om storyn (inte jag heller) men HELT oprovocerat var det inte, med tanke på att han tog sig en permiss från kåken för att göra detta, sen är det en annan femma om det var ett missförstånd.
Mr_Whatever Jag bor "I den delen av högsbo", och jag har inte åkt på en smäll på dem 10 år jag bott här.
Detta var bara för att ödsla din världefulla tid.
hela tråden är hemsk. Fördjälvigt att sådant ska hända. Men en fråga tilllocalareagraffw0rk Men dör väl inte i förtid av MS? Det är väl ALS man dör av som nerologisksjukdom?
...
ms är en otroligt sorglig sjukdom, bryter ner kroppen helt åt helvete. Får hoppas din polare bättrar sig peter, om det är möjligt. När kan folk inse att allt går att diskutera istället för allt meninglösa jävla våld. Inför dödstraff i sverige
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Amen förihelvete! Blir så jävla förbannad på alla efterblivna jävlar som inte fattar att ett huvud inte är en fotboll. Hoppas din polare kvicknar till igen och kommer tillbaka. Måste vara ett helvete att inte veta vad som kommer hända och att man dessutom är helt jävla maktlös. Hoppas killen/killarna som gjorde det sitter i häktet med fet jävla ångest nu