I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Misshandlad 14-åring knackar på

Övrigt - Blandat

   

2008-08-26 20:31

Misshandlad 14-åring knackar på

Låg och kollade på tv när jag ser någon gå förbi fönstret. Det knackar på rutan och sedan på dörren. Jag springer fram, öppnar och säger hej. Möts av en helt förstörd liten flicka som säger att någon följer efter henne och undrar om jag kan hjälpa henne.

Givetvis blev jag helt chockad, men kände ändå att det ju faktiskt kunde vara oråd, så jag bad henne vänta i dörren ett ögonblick och gick och hämtade syster och hennes pojkvän som låg och sov inne i hennes rum.

Vi bjöd in henne. En flicka på 14år, helt rödgråten och svullen med blödande rivmärken längs med hela halsen. Hon berättade att det varit några som skrikit elaka saker efter henne och hennes kompisar påväg hem från spårvagnen. De hade bara gått förbi för att möta någon. Sedan påväg hem tillbaka så kom samma gäng och följde efter. Fortfarande med en hel drös elaka ord. Enligt flickan så sade hon något som hon trodde kunde misstolkats enligt dem (typ förnekat något eller liknande, men som kan ha låtit som att hon sade ngt elak mot dem), så de började ge sig på flickan och hennes kompisar. De gick undan, men de andra föjde efter. De sprang, men fick tag på dem och tillslut var det ca 15 pers (ålder 9-17, både flickor och pojkar samt av icke svenskt ursprung enligt flickan) som gav sig på dem. En tjej hade tagit strypgrepp om henne och rivit sönder hennes hals. De hade alla kommit loss tillslut och bara sprungit så fort det kunnat medans gänget fortsuttit att jagat dem en del, men sedan stannat.

Hon sprang så snabbt hon kunde och försökte komma bort, tillslut landade hon hos oss. Vi pratade med henne och gick med henne hem till sin mamma. Hon ville inte att vi skulle följa med upp, men vi sade att hon fick komma hem till oss precis när hon vill om det skulle vara minsta lilla. Saken skall polisanmälas.

VAFAN! Jag blir så frustrerad. Ett jävla gäng på 15pers ger sig på 3 14åringar mitt på torget. Inte en jävel gör något. Tur att hon hamnade hos oss tillslut och vi kunde hjälpa henne hem. Hon var verkligen helt livrädd och hoppade till för varenda ljud. Söndergråten och blodig och försökte tappert dölja sina blodiga rivmärken för alla som gick förbi.

Kände bara att jag var tvungen att skriva av mig.
USCH

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.