I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2012 - 3.5 År kvar innan "slutet" (Vetenskapligt bevisat)

Övrigt - Blandat

2008-08-26 19:10

2012 - 3.5 År kvar innan "slutet" (Vetenskapligt bevisat)

Jag vet att detta är otroligt kontroversiellt. Jag har själv undersökt detta i 1år och det genom vetenskap, hela tiden har jag utgått ifrån logiskt tänkande men med ett öppet sinne.. Det värsta har varit när jag gått igenom de negativa aspekterna utav 2012, men 2012 kommer bli helt underbart. Allt negativt är något man bara kan uppleva om man verkligen tror på det, men allting är positivt och helt underbart för de människor som vill leva i en ny helt underbar värld på planeten Jorden!

www.divinecosmos.com är en otroligt bra källa för den som vill lära sig mer (speciellt vetenskapligt).

Utöver det så kommer 2012 ske vare sig man vill eller inte. Och det som kommer ske är följande:

Vår planets och vårt kollektiva medvetandes evolution till nästa dimension/densitet.

Idag lever vi på en planet med positivitet och negativtet. Varav det negativa styr jorden, främst genom pengar.

Fram tills 2012 kommer vi se mer förändringar på jorden, närmast så ligger presidentvalet i USA som en katalysator och nästa år kommer vi vara med om något stort.

Alla påverkas av 2012, vare sig man vill eller inte... Det som sker är att vår planet går vidare i dess evolution och vi kommer följa med om vi lever med kärlek till andra. Vilket betyder att man respekterar andra och har bra karma (enkelt sagt).

De som har extremt dålig karma och som lever med manipulation och kontroll kommer också gå in i en ny värld. En negativ värld, varav de med bra karma får leva i den positiva världen som nämnt ovan. (Det negativa och positiva separeras med andra ord).

De som inte valt någon väg och inte alls tror något händer får fortsätta leva i en form av dimension/densitet som liknar denna. De får fortsätta med reinkarnation och lära sig karma. Men allvarligt talat, vem fan gillar dagens värld? Den är ju helt fucked up... :)

Allting är vetenskapligt bevisat och kommer inte komma ut i massmedia eftersom massmedia kontrolleras av de som negativt styr oss. De negativa som styr vill inte att vi ska veta om detta, då det gör oss odödliga och vi får leva på en plats som är helt underbar med alla tänkbara nöjjen och inga problem. Alla är kärleksfulla och alla kan göra vad de vill utan att oroa sig eller skämmas.

En plats med 4D film, 4D spel, och ditt drömhus, och god mat! Din själsfrände eller de tjeje/killar du vill beroende på vad du är för person och hur du vill leva. Allt är möjligt förutom att det inte kommer gå att hålla hemligheter, och negativitet som inkräktar på den fria viljan kommer inte att finnas (t.ex. våldtäker, krig och hat).

För den som verkligen inte tror på att detta är möjligt så läs igenom de gratis böcker som finns på www.divinecosmos.com. Dem sammanbinder allting på ett extraordinärt sätt, samtidigt som det hela tiden kommer ut ny forskning som stödjer David Wilcocks arbete.

Förutom den andliga/spirituella aspekten så bevisas det idag inom vetenskapen som är "undergound", alltså ratat av den kontrollerade massmedian, att universum är skapat ifrån intelligens/medvetande och inte materia. Materia är alltså skapelsen utav intelligens.

Samtidigt så är universum oändligt och allting kommer alltid att finnas. Det som sker 2012 är vad vi har väntat på, ett liv i i total lycka utan alla vardagliga problem vi har idag. En värld där varje dag är en perfekt dag, och allting är enkelt sagt helt underbart :).

Det man måste inse för att förstå detta är att hela ens verklighet är fabricerad, dvs fejkad. Samtidigt så är allting baserat på fri vilja så vill man inte tro det så behöver man inte leva i denna nya underbara värld! Utan kan fortsätta i denna sketna värld... (som är en lärdom)

Jag utelämnar mer vetenskap i denna post, men fråga om du har några frågor, jag lovar att jag har svar på mycket*, annars kan jag skicka dig i rätt riktning.. Har spenderat för många timmar i vetenskapligt arbete, men det har det varit värt :)

PEACE AND LOVE! (One love!)

* jag har ifrågasatt allting så mycket jag bara kan.. jag har övertygat mig själv kan man säga, genom att rationellt ifrågasätta allt och konstant söka det som skulle göra 2012 till något som skulle kunna vara fejk..

- realicee (the one and only)

(Inlägget flyttat och låst av Mabande eftersom trådskaparen inte svarar på direkta frågor 2008-08-29 10:08:13)