Alla barnen använde kondom, utom Lasse. Han använde en ICA-kasse :)
We call them winerbrods.
-Alla barnen var rika utan Emma, Hon hadde bara en femma -Alla barnen älskade saft utom Anta, Han älskade fanta -Alla barnen var smala utom Anta, Han måste banta -Alla barnen satt och fika utan Julle, han runka bulle -Alla barnen var musikaliska utan Ola, Han kunde bara Olabandola -Alla barnen var hetrosexuella utom Fägge, han älska bägge' Ja några egna jag tänkte på nu
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
jag äääääääääälskar sånt här!!
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
va fan är Fägge för namn?aja alla barnen hade det skönt förutom Achmed det va han som fick fläka upp arslet
ny text i lyricism - Tjalle - En alkoholist's bekännelser (del 1 av 3) /Tjalle -08
rumpsaft P18 NU är du där igen, Achmed och arslet låter ju inte alls likadant :S Och fägge är ett svenskt namn, känner en kille som heter så :)
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
allt handlar om uttalet , uttala mer "achmätt" ... förortsgrej :P Fägge , undrar hur han klarar sig i länder där man pratar engelska. känns som han skulle få det tufft.
ny text i lyricism - Tjalle - En alkoholist's bekännelser (del 1 av 3) /Tjalle -08
Alla barnen använde kondom för utom lasse han använde en ICA kasse
Producent
2008-08-26 17:13
Alla barnen hoppade från den brinnande båten förutom Ellen hon hammnade i propellen...
alla barnen sprang från den stora ormen förutom Tjalle Det va hans balle ;)
BöKCreW P66 nix, inte ulla, men jag vill inte ha nån gissningslek här.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Alla barnen var mongo. Utom Bongo. För han var från Kongo
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Misery_chick Mulva? hahhahaahahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Alla barnen stannade utanför slakten utom Bo, han tror han är en ko. Den där var ju väldig tråkig. Skulle man inte kunna piffa till den litegrann, typ
Alla barnen kom ut ur slaktet utom Bo, han misstogs för en ko.
Alla barnen tittade ner för stupet utom Anna, hennes rullstol kunde inte stanna.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
alla barnen vaknade upp bakfulla, utom desirée för hon drog till pentan kvällen innan och träffade ett gäng snubbar som hon softade med å söjn, och drogade dom ner henne så hon dog av en överdos ghb
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
alla barnen slog ner en utlänning förutom Sandra bre det va hon som var invandrare alla barnen kokade soppa förutom Jack He cooked up crack
Alla barnen onanerade utom inger för hon hade inget finger min mamma brukar köra den efter några glas
I got it from my mama . moncans.blogg.se
Jag tyckte alltid det var så tråkigt att ingen kunde göra något Alla barnenskämt av mitt namn. julia. Lycka till liksom. Fulia accepteras inte.
Ausoniusalla barnen var glada utom julia, hon var den tjuriga there you go ;)
alla barnen flöt, utom sten höhö
MoDo - the Heart of hockey!
Alla barnen sparka boll förutom sten, för han hade inga ben Alla barnen kolla in i ugnen utom rut hon titta ut Annars var Abel-Kabel dagens =)
Twang System fi de werl
Alla barnen va friska utom Siv, hon hade HIV. Alla Barnen drack saft utom Jos.....
There's nothing more powerful than to arrive at your womens house all ready on nut #2! you wont be bullshittin on nut #2! -Katt Williams
Alla barnen kunde rimma förutom Kent, för han kunde inte...
jag har alltid rätt.
"alla barnen såg på film, utom Nils för films var hans" måste vara den bästa i tråden! Fan va jag skrattade!!!
jag har alltid rätt.
alla barnen logga in på whoa utom ken ring för han var stämd till hängning
Alla tjejerna i klassen hade haft sex förtom britta för hon hade en illaluktande fitta.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Alla barnen målade på väggen förutom Hussein, han gjorde "ett" whole train
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
alla barnen sprang över vägen utom Peter, men det fattades bara en meter
MoDo - the Heart of hockey!
alla barnen åkte skolbuss till skolan utom lars för han försov sig
Alla barnen tog den i tvåan förutom rut, hon var lesbisk så hon vägrade att få kuk Hmm skulle nog kunna tjäna pengar på låtförfattande
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers
Alla barnen kastade ris på bröllopsparet förutom ivar, han kastade knivar!
GZARZA P19 Den hade ju varit mycket bättre om du bytit ut illaluktande mot ingen. Flyter bättre och är mycket mer udda.
Alla barnen hade roliga skämt förutom Nelione P18 för han kunde inte rimma
funkteller det var inte många som kunde rimma i denna tråden ;)
Producent
2008-08-29 11:47
Alla barnen gjorde nummer 2, utom johan, det var han som var toan.
alla barnen röjde fett till dnb utom arne han röjde till trazan och banarne
-
Alla barnen luktar gott utom kent, han luktar bränt. Alla barnen stanna vid stupet utom pär ch linda dom var blinda.
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Alla barnen njöt av gruppvåldtäckten utom Kristoffer det var han som var offer.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
alla barnen åt tårta, utom jens, han var ingridiens. vanligtvis brukade jens penetrera ingrid, men nu vare ingridijens försök rimma på mitt namn, joel!
All makt åt Tengil, vår befriare<br>
Yol pol fol puffemuff... aa.. Haha wtf?! Kom ju på den där med ingrid nu eller?;)
Alla Barnen drack saft utom Jos..... - Hahahahaha, fan vad fattig
Alternativ: Haha fy fan! det va lågt!!
jag har alltid rätt.
Försök komma på någon på mitt namn om ni kan! Jag heter Jens ^^
jag har alltid rätt.
Alla barnen luktar parfym utom jens han luktar...flens?
Alla barnen va snälla mot Jens förutom Johanna, henne borde ni banna ^^
jag har alltid rätt.
JonkaGOO Hahaha den vart fan bra:P
Alla barnen pissa i poolen utom Ada för det var hon som bada. Alla barnen va snälla utom Michelle så hon fick en smäll.
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Alla barnen skrattade åt alkisen utom emma hon har ett hemma
stigili dang dang didan
alla barnen åt soppa utan tor, för det var hans snor
http://sajaaaa.blogspot.com