bakis piller?
Någon som vet om det finns, någo bra bakis piller man kan ta så man slipper bakfyllan dan efter?
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
resorb: http://www.apoteket.se/apoteket/jsp/polopoly.jsp?d=3172&ProductSKU=108311&prodinfotype=&showBuy=true&action=showProdInfo länkkrångel
Producent
2008-08-24 17:50
Jag brukar smälla i mig två resorb innan jag börjar, två innan jag sover och sen två på morgonen. Men vänta dig inga mirakel, brukar hjälpa mot illamående och huvudvärk och sånt skit, men seg blir man ju ändå...
"jag har fin hår. som en waterfall."
en resorb och en berocco i ett stort glas vatten innan man går och lägger sig, sen två stycken direkt på morgonen. Då mår man som en prins dan efter. Om man tycker berocca är dyrt kan man köpa dom där vitamax b-active istället, bra skit
http://duckdown82.tumblr.com/
drick redbull vodka, redbullen kickar ju in när du går o lägger dig & du har det i kroppen när du vaknar, pigg o gla.Lite full kanske men skit i det
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hansomknarkar P19, du är nog mest hjärndöd på det här forumet. resorb är väll det enda vettiga då det binder vatten i kroppen, och alkohol är vätskedrivande. glöm inte att dricka ordentligt med vatten också då vatten bristen är den främsta orsaken till bakfylla
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Ta en jävla ibumetin, drick 2 liter vatten och käka en pizza. Sluta grina ffs..
pusherman. hahahahaha vafan! Jag är ALLTID pigg nästa dag om jag bara dricker redbull vodka. okej ett tips. Drick inte om du inte klarar av att vara bakis. Visa lite stake förfan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2008-08-24 19:32
resorb x3 och vet man med sig att magen pajjar så tar man en imodium..
Jag skyller allt på Emma!
Gissar att du inte käkar vitaminer? Gör det regelbundet, och ta lite extra innan du går och lägger dig efter en natts festande + drick vatten. Drick massor med vatten. Vitaminer är förövrigt alltid bra, alla borde käka tillskott med våran skräpmats- och konsumptionskultur. (Rekommenderar "Mitt Val" eller berocca)
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."
såg
dom här stå i skyltfönstret sist jag var inne på teknikmagasinet, men jag har ingen aning om dom funkar bra...nån som har testat?
Jag vissla' på en taxi, den formligen flög Den skulle vara ny, men skylten ljög
jag har kört dom, tycker att resorb är mycket bättre. helt klart! sen smakar bakis äckligare också!
Käft då.
Orka bli bakis. Jag blir bakis kanske en gång per 15:e fylla. Då är det bara ta det, det är ganska skönt. Äta piller och skit för att slippa? Pff. Som sagt, tryck i dig en powerrade och en beapizza.
Negative: Bätte är väl då att äta hyggligt varierad kost... dessutom beror bakfylla inte på vitaminbrist i någon stor utsträckning, utan uttorkning och nedbrytningsprodukter från alkoholen.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Det ultimata är att sätta ett dropp med vätskeersättning innan man går till sängs. Vill man vara lite mer extrem så kan man även sätta en kateter så man slipper gå och pissa och sover gott hela natten :)
Förmodligen har vätskan man sköljer ned pillerna med större verkan än pillerna i sig.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
finns ett piller på lidl som heter bakis har dock inte provat det
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
jag köpte dom där brustabbletterna på Lidl som heter Bakis...Men har bara prövat dom en gång. Jag var så jävla full den natten jag skulle pröva och jag minns att jag tyckte vattnet var alledes för kolsyrat så jag orkade bara dricka upp en tredjedel av glaset! hehe
// be the change you wanna see in the world
Bakistabletterna fungerar verkligen inte. Tyvärr.
aniii har nog mest rätt här inne, drick nån liter vatten under tiden som du super och ytterligare en liter innan du sussar.
Opinions are like rap careers, everybody's got one.
Ät fil innan du slaggar är det nån som har sagt, fat det är ju ingen som kommer ihåg.
Multivitamintabletter funkar skit bra för mig, ifall man tar lite mer än rekommenderat.
bakis är ju soft.. återställare ändå dagen efter så vafan spelar det för roll ?
Allt man behöver är salt, vatten och någonting som håller magen lugn. Resorb, immodium, huvudvärkstablett av vilket slag det än månde vara, allt detta fungerar ju, men kräver i allmänhet att man är väl förberedd. För er mindre planerade drinkare är mitt förslag följande, planera er resväg hem förbi sjuelvan, plocka på er två till tre flaskor pripps double energy. Ta en på vägen hem, en i sängen, en när du vaknar och så bör du känna dig hyfsat återfuktad. Fördelen med just denna sportdryck är att den är a) vätska och b) innehåller diverse vitaminer, kalcium, ett otal olika saltformer. Den hjälper dig helt enkelt att binda vätska genom att återföra salt som du kissat och svettat ut. En fråga, någon annan än jag som mår 200 % sämre om de får i sig någon dricka innehållandes apelsin när de är bakis? Fanta, apelsinjuice, vad fan det än må vara. Mitt maginnehåll går på slutrea direkt.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
aniii haha ja du märkte ju att bakistabletterna inte funkade för mig iaf :D ska fan testa de där att dricka 2 tabletter innan 2 när man går och lägger sig 2 när man vaknar, de låter som en felsäker plan!
my name is xelly smelly
Henkso: haha nej det har jag aldrig upplevt. Jag är för övrigt sämst, blir alltid dödsbakis. Har på känn att det börjar bli bättre nuförtiden när jag inte dricker lika ofta. Men är långt från säker. Min smartaste (dummaste) bakismedicin brukar vara att vänta ut bakfyllan. Precis som man gör med regn eller med småbarn. Väntar man tillräckligt länge så försvinner den/det/de.
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Förmodligen har vätskan man sköljer ned pillerna med större verkan än pillerna i sig. haha så jävla sant.
Alltså ni som yrar om vitaminer.. visst är det bra, men på vilket sätt skulle det bota bakis?
Kanske B vitaminer.. eftersom alkohol tar slut på mycket B vitamin..
det som hjälper som många sagt är resorb eftersom den främsta anledningen till att man blir bakis fysiskt är vätskebrist.
Det ultimata mot psykisk bakis är ju ett par Valium eller iaf något inom bensodiazepinfamiljen. Nu är det ju olagligt utan recept, men inget slår det.
Så för att sammanfatta;
Mycket vatten under ditt festande
En resorb eller två vid läggdags.
Mycket vatten på morronen.
Ett par valium.
En pizza.
Bakis no more.
Toastare
2008-08-27 09:14
Henkso, jag har resorb, imodium och huvudvärkstablett hemma.. alltid! men som du säger, pripps energy innehåller nog samma sak som resorb.. Jag har precis samma sak med apelsin.. jag tror det är för att om jag är bakis har jag mycket magsyra i magen (jag kan äta och bli hungrig direkt igen) och spä ut det med mer surt blir helt fel. Bara tanken av apelsinsmak när jag är bakis får mig att må illa.
Moderator
2008-08-27 09:40
ta en kopp svart kaffe och en banan till det när du vaknar. Då är du fit for fight hela dagen
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
Xelly P23, haha ja, du blir ju katastrofbakis. Du borde typ testa ALLA tips på en och samma gång nästa gng du går ut och dricker så kaaaanske du mår liiiiite bättre.
När jag var tja, upp till 20? Behövde jag verkligen inga specialkurer, det enda jag gjorde var att hälla upp en flaska vatten och gå och lägga mig för att sova. Vaknade jag och mådde dåligt somnade jag om, men oftast låg jag bara i koma i 12-15 timmar och när jag vaknade var vattenflaskan tom och jag var pigg, kry och hungrig. Total autopilot, nästan så att jag brukade vakna av att pizza express bankade på dörren eftersom jag ringt dem i sömnen också. Numera klarar jag inte av att sova eller somna om, när jag vaknar är jag vaken och jag är sjukt lättväckt. Kan vakna klockan halv sex och vara sjukt trött, men må så dåligt att jag inte kan sova. Känns som om det blir sämre och sämre också, i synnerhet de gånger när jag dricker flera dagar i rad.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
Hur mycket behöver ni dricka för att bli bakis dagen efter?
Toastare
2008-08-27 18:53
beror helt på, ibland räcker det med ett par öl och ibland kan jag dricka 10 st utan att känna mig bakis.
tre öl.
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.