Var hittar jag ett lågt matbord?
Hej! Nu har jag kikat i massa inredningsbutiker och på hemsidor sen ett bra tag tillbaka men fortarande inte hittat det jag söker efter, så jag frågar alla söta whoaiter!
Jag vill ha ett lågt matbord. Ett så lågt att man sitter på golvet. Mörkt, i trä och inga konstiga "spån". Det ska ha formen kvadrat eller cirkel helst men det kan även gå bra med ett rektangulärt. Helst ska det vara under 2000:-, men det går bra om det sträcker sig upp ca 3000:- (annars får jag sälja min själ alternativt njure).
Har du sett det jag söker någonstans eller har du koll på någon inredningsbutik som kan tänkas ha det där det inte kostar idiotmycket?
Second hand går bra också egentligen, men jag har inte tid att springa runt i massvis med butiker då jag flyttar om en vecka och vill ha inredningen klar till mitten av september. Jag har funderat på att köpa ett vanligt bord och kapa benen på det, men då jag tog ett år på mig i lågstadiet för att göra en ful, mobil-pelikan i trä så skulle det antagligen bli helt fel...Så den idén går bort.
Kom igen, hjälp en stackars brud i nöd! :O
(Inlägget ändrat av Rachel 2008-08-24 21:30:04)