Äkta Evisu eller inte äkta, ser ni?
http://www.blocket.se/vi/16388579.htm?ca=10_s Gillar Koi byxan, beskrivs med kvitto. Är det äkta eller kan det vara kopia? Även den här http://www.blocket.se/vi/17740283.htm?ca=10_s
Antagligen med tanke på priset är dom fake. Nya Evisu går ju från 1000:-
yessir!
ja.. mer än 1000kr.. lutar åt 2000kr minst.
hahahahahah evisu är lite väl gammalt don't you think?
Vad menar du lite gammalt :S Levi's, Lee etc., är också gammalt. Varför måste man hitta på nya märken? Artful dodger är också trevliga tycker jag. Vad rekommendera du då? Jag gillar drakar och sånt :D
kan dom där jeansen dö snart ..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Men vad är fel på er :S dem är ju as grymma ;) Jag har tröttnat på jävla Levi's... dem kan dö typ...
du behöver ju inte vara raketforskare för att lista ut att det är fake.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Men om jag köper dem på Gulan, kan dem möjligen vara fejka också då
fake finns även i butiker.. köp red monkey, dom går la på sin sista ton snart
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Asså Evisu, Artful Dodgers och Red Monkey funkar ju (beroende på hur du klär dig) fast det har alla samma stuk och är lite gamla ... Jag tycker själv om True Religion, eller så köper man bara nåt simpelt med sjyst passform (NOHOMO)
Väl medveten om att True Religion också är gammalt iförsig :)
Rawtalent: Jaja du är ju såklart stilare nummer 1 mannen du e 15 bast allt e gammalt för fjortisar ni vet.
Geni
Byxor med massa färger o shit e ju så ute.. Men du kanske vill ha sånna för din egen skul!
Highfive anyone, anyone?
Padawon Du är ju själv 17 haha! Och ja, jag är stilare nummer 1 HAHAHAH... "Stilare"...
nej men om jag ska va ärlig så tycker jag du ska va lite tyst vet var du bor och vill inte att du ska få problem me mina polare i sthlm inga 15 åriga grabbar. Bara en varning nu
Geni
Padawon haha kunde inte hålla mig för att skratta när jag gick in på din press, liten och söt du ser ut att vara:D haha
Padawon HAHAHA! "ey kompiss, du vill inte tjaffsa, jag har feta kontakter" Ska du skicka dina kompisar på en "fjortis" för att han säger att du är 17 år eller? Patetiskt, du verkar väl vara mer eller mindre fjortis, bara 3 år äldre. Finns guldklimpar på whoa, dagens skratt iaf!
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Men jag vill ha såna :P fett bra ju om det är ute och ingen som har det... jag gillar allt som ingen annan har! vill fan inte gå runt i stan och se att andra har samma textur, märke eller annat skit...
mattheew , Ja eller hur!, eller mer som månadens skämt! haha
Blaze_we. Verkligen, borde finnas en sticky i blandat med månadens top-10 dummaste kommentarer. Just nu, på första platsen ligger.... PADAWON för sitt uttalande i tråden Äkta Evisu eller inte äkta, ser ni? i Kläder & mode-forumet!
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Haha underbart PADAWON, you made my day!
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
hahaha jag tror jag dör! =)
((MAAD))
Hahaha
PADAWON har gjort ännu en dag underbar, skrattar ihjäl mig!
Fick detta i min gästbok utav honom, hahahha en ny
number 1 du verka ha en stor käft bara o säga till var du vill möta mig när du är i skåne så kommer jag.
Whoaa haha här kommer nästa hotinlägg:
22 bast våga inte skriva tbx tar det i tråden ist men vi får se vad som händer nu haha kommer bli kul du kommer inte prata efteråt Du är rolig du
PADAWON
Haha, någon mer än jag som förstår att Padawon driver? ^,^
Cause I done mastered my high, you out your mind tripping
Hmm. True Religion är väll inte ändå inte gammalt ? knappt ingen som vet vad de e för märke i lilla sverige.. nåt annat märke som e najs e Coogi, Rock & Republic, Christian Audiger (eller hur hans efternamn stavas :P)
Enkelt sätt att se om Evisu är fake eller inte är att kolla om dom har en röd liten såndär flärp på bakfickan där det står EVISU. Om dom har det är det fake.
Har inte riktiga EVISU det också ?
skunk2000. haha. jo äkta evisu har sån flärp där bak också.. om det nu skulle vara sån regel som är satt att "fakade evisu har en flärp där bak där det står evisu" tror du inte de gör sina fake jeans utan flärpen då?
Haha ja... eller hur? :P Annars kunde dem gärna lagt till Levi's istället för Evisu och säga att det är Evisu :D
nä, riktiga evisu har inte det, han skrev ju det. Stupid fuck!
IT'S THE ROC!
ja men va fan weezie skrev ju annat stupid fuck... jag tror fan att evisu har serial nummer väl på den där logo grejen?
Asså Evisu dog ut i USA för typ 3 år sedan när papoose gjorde en låt som hette "fashion statement". I Sverige finns det ju bara thailand kopior så varför lägga pengar på att köpa äkta när alla ändå kommer tro det är fejk? Att gå runt med Evisu nu är typ det fulaste och nördigaste man kan göra...
prinsmio. tro mej evisu finns kvar där borta.. dock inte lika stort där som här.. i usa är de mer Crown holder och Coogi som gäller ;)
dog inte evisu i sverige för 5 år sen? ser bara folk i typ 15-18-årsåldern som har dem nu och precis som canada goose är det nog bara i den åldern de är feta!
Japp! jag är en trollkarl!
Moderator
2008-09-28 22:32
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Om jag är kille kan inte jag få rosa då :D tackar för svar ;)