I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Förfester

Övrigt - Blandat

2008-08-23 01:31

Förfester

visst är det väl så att förfesterna alltid är roligast?
Här borta vid mig, har man förfest och sen krogen.. Jag förljer alltid med ut fast jag vet att det är såå värdelöst.. Varför?!

Man är väl bara för beroende av tanken att bara vilja ha mer hela tiden, men det slutar ändå bara så som man inte vill ha det..

Kanske bara är jag som borde flytta från sveriges tråkigaste stad

2008-08-23 01:37
sannolikheten att man träffar en brud man gillar på ff är minimal om inte obefintlig. har dåliga erfarenheter utav det som fan,

10-4, over...
what's good for the goose is still good for the gander.

2008-08-23 01:38
seriöst du kommer från köping, ett under att nåt är kul i ditt liv överhuvudtaget.
skämt åsido tror jag det är lite kokain-effekt av det hela. på förfesten finns alla förväntningar på kvällen samlade och vad som helst kan hända, sen när inget kul händer så blir det som det blir. sen så är ju alkohol sövande och sänker medvetandegraden, inte särskilt konstigt om det blir segt framåt kvällen.
hobbyteorier så det skriker om det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-23 01:50
ingen aning har brottats med samma problem
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br>
inte målaren tillståndet

2008-08-23 02:27
vilken fet deja vu känsla jag fick nu :/ knas... allt stämde, whoa, läste nåt om kokain, spelade cs, chattade med 2 personer på msn . SICK :)
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "

2008-08-23 03:11
känner dig Hemma med polarna?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-23 12:06
Hemma Fest var roligt när man var tonåring och ett barn i sinnet.

Förfester med ett par grabbar är bara tråkigt, man sitter och väntar tills tiden e inne för att gå ut.

Förfest med tjejer och killar är bara en dö tid, då man inte kan dansa och det ine kan gå lika hett till som på klubben (När man "booty dansar", och kanske under den hetta stunden börjar kyssas).

Så nej förfester går helt ut, Plus som någon sa man träffar inte någon man klickar med speciellt mycket på förfester alla håller sig till sina egna klicks.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
Poet

2008-08-23 12:23
Beror antagligen på att krogen är så förbannat tråkig. Händer ingenting där, träffar man någon är det för hög musik för att kunna föra ett samtal, och försöker man göra något kul blir man utkastad. Länge leve förfesten.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop
http://arspedia.org/wiki/Babylon
http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb

2008-08-23 13:22
Förfester är så oerhört svenskt!
Käft då.

2008-08-23 13:36
jag tycker också förfesten oftast är roligast om man bara ska ut på krogen.
ska man ut på något speciellt typ konsert/klubb med nån dj man vill höra blir ju oftast fortsättningen roligast.

är man på förfest med rätt mycket folk o blandat folk så äger ju förfesten då det oftast urartar i en fest.

efterfester däremot sucks.
man tror alltid att det ska bli fett kul men slutar oftast med att ett par går in i sovrummet o knullar, nån grinar i köket, 3 pers har däckat på soffan o någon går o dricker slattar ur glasen.

2008-08-23 13:38
Jag föredrar dom där intima förfesterna. Tre-fem nära vänner sitter och skriker åt varandra över FIFA/TEKKEN och dricker öl.

2008-08-23 13:59
förfesten är absolut det roligaste, iaf om det är förfest med nära polare och alla kan vara sig själva, då man känner eurofi (är det så det heter?) när man väl går ut sen så är det för det mesta rätt lamt faktiskt.

2008-08-23 14:38
men skit i förfest o sånt där påhitt det är då det blir boring sikta bara in er på att festa med era polare och ha kul. tjohohoo
im thinking maybe i like too try me some of that cocaine

2008-08-23 14:50
krogen är bajs

2008-08-23 14:54
jag diggar roliga efterfester ! :P för och efterfest är alltid det roligaste :P
((MAAD))

2008-08-23 15:06
Lääänge leve efterfesten! Alltid den som är roligast =)
..!.._{-,..,-}_..!..

2008-08-23 15:13
alkohol är bara stimulerande dom första timmarna, sen har alkoholens dopaminerga effekt avslutats och så är det kört sen. man mår bra ett tag sen när det går över vill man må Mer bra så då dricker man Mer i tron att Mer ger Mer men så är tyvärr inte fallet med alkohol..
ganska enkelt, ganska vetenskap
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2008-08-23 15:15
word på whatone!
finns inget bättre