I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nikotinplåster

Övrigt - Blandat

   

2008-08-22 00:11

Nikotinplåster

Jag har gett mig fan på att sluta röka och har börjat med nikotinplåster.
Problemet är att det sväller upp och gör riktigt jävla ont, samt att det rodnar och kliar som satan. Nån som testat nikotinplåster och vet om denna pain in the ass försvinner efter ett tag? För jag vet inte om jag står ut med det om det ska fortsätta.

Annars så funderar jag på att ringa min läkare imorgon och be henne skriva ut Champix som jag bara har hört gott om. Funkar det bra? För nikotinplåstrerna funkar kanon annars än så länge fram tills att jag ska börja ta en svagare "dos" då vet jag inte hur det går.

Justja.. Nån mer som upplevt sömnproblem av nikotinläkemedel? Jag sover riktigt jävla kasst alltså. Är hur trött som helst men har riktigt svårt att sova och när jag väl somnar så vaknar jag efter ca en timme och har lika svårt att somna om igen.

Jag vet att man kan få problem med sömnen av abstinensen men det är inte samma känsla som av abstinensproblemen jag har haft tidigare.

"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning