I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Stone island, Henry lloyd etc..

Övrigt - Blandat

Rappare

2010-05-25 12:39
Hur är det med OneTrueSaxton? Har spanat in en sjukt fräsch jacka, dock lite orolig med tanke på omständigheterna. Men samtidigt är jag osäker på hur mycket uppmärksammat OneTrueSaxton är som casualmärke.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Moderator

2010-05-25 14:01
Mrpalsson

Det där var nog det töntigaste jag har läst på Whoa nånsin.

Den som tycker det är fjolligt och töntigt kan komma till mig personligen och säga de så får han se vad han säger efter vårt möte!

Gulligt :)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_

2010-05-26 17:23
Mrpalsson P20 , hahahaha jävla tönt.

sincedayone P20 kör du på OTS, de har sjukt snygga grejer. De flesta av deras plagg är diskreta och väldigt stilfulla. Inte blaffiga märken som SI patchen på armen.
 HELSINGBORGS IF!

2010-06-01 18:04
en av de jackorna ett par jeans en stone island keps och ett par vita reebok och du gör dig en tjänst i resten utav livet

2010-06-12 02:05
Stone Island gör ju riktigt feta kläder
ARE U READY FI DI ROAD

2010-06-22 19:32
"ta av patchen" haha dagens
RATED R!

2010-07-06 18:09
Mrpalsson

Du som alla andra "Casuals" verkar ha lika lite i huvudet som en boll. Tar gärna en diskussion med dig.

Är du stolt över att tillhöra den skara av fegisar som använder fotboll som ursäkt att få bruka våld, leva rövare och sedan låta det gå ut över andra (tillochmed det laget de "håller på") ?

Den enda ursäkten ni har till att slåss är att ni bara gör det mot varandra på en avskiljd plats, utan vapen och där ingen utomstående blir drabbad(dvs. att alla som slåss är med på noterna och ingen annan drabbas). Fint, slå ni ihjäl varandra så slipper vi er. Problemet är att det är ren och skär lögn. Ni slåss på stan, ni misshandlar folk som inte har ett dugg att göra med era påhitt, ni får folk att inte vilja/våga/kunna gå på matcher, krogen eller stan. Det hoppas jag att du kan räkna ut själv vad det leder till.

Tycker förövrigt det är en bra grej att alla vill se likadana ut inom kulturen, då kan man i alla fall se vilka rötäggen är.

Om ni nu tycker det är kul på riktigt och bara vill slåss mot varandra så har jag en idé (*Kan vara något för Svenska fotbollsförbundet också) :

Sök bidrag till att kunna hyra en båt. (*Skicka ut ett mail till alla firmor där det utlovas gratis kryssning.) Styr sedan mot en obebodd ö och lassa av nötterna. Väl framme kan ni slå ihjäl varandra bäst ni vill. Win - Win!
va?

2010-07-07 09:44
För det första så måste jag säga, Den som tar på sig en SI , Henri Lloyd, Hackett, Aquascutum, C.P. Company eller liknande, får skylla sig själv om han får på huet, De svinet ska ha det om han inte e med och kör, Har vatt med ett antal gånger och vet vad det handlar om.

Den som tycker det är fjolligt och töntigt kan komma till mig personligen och säga de så får han se vad han säger efter vårt möte!

Tycker att folk som inte vet vad dom snackar om ska hålla käften!

Från början va Hooligans lång håriga och hade skinnjackor, men snuten såg exakt vem de va och de blev taggna långt innan de hade hunnit köra, Så hooliganerna kom på att dom kunde köra på dyra märken så som SI och Henri Lloyd mm, och därmed blev dom inte igenkända längre. Och det är klart att Hooliganerna Har tagit Stone Island som sitt märke samt andra de andra märkena!

Till slut Älska Landskrona Bois och Friendshipers från Aarhus i Danmark

hahahaha ja ni är sjukt tunga i landskrona haha

2010-07-13 23:59
Mrpalsson.

Är du efterbliven på riktigt eller gör du dig bara till?
413

2010-07-29 13:27
Haha, Mrpalssons inlägg gjorde tråden. Gillar dina gruppval på Facebook också.

Kolla På Fotboll, Styrketräna, Sweden Rock Festival, Supa Och Knulla, Supa Knulla Slåss
Walking the street of dreams