I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Stupid ass hallåa...

Övrigt - Blandat

2008-08-19 20:05

Stupid ass hallåa...

På fyran nu visar dom en dokumentär-grej om den svenska tjejen som blev skjuten i Turkiet för hon inte ville gifta sig med nån jeppe. Många vågar inte berätta sin historia så...

Hallåan säger "...många vågar inte berätta sin historia i rädsla för att bli dödade eller så är dom redan döda"

Bra jobbat. Hur ska man våga berätta nåt om man är död. Heja!

2008-08-19 20:06
Äsch, sluta märka ord.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-19 20:14
hahahaha
antagligen är jag så pass hjärntvättad av att jag sitter o skriver uppsats hela dagen...men där fick jag mig dagens garv hahahahah
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-19 20:17
Märka ord på internet är gay, ( men roligt ) Märka ord som dyker upp på inrikes TV är bara rätt ^^

2008-08-19 20:18
Jag menar what the fuck, personen som skrev det tänkte säkert att han/hon var jävligt poetisk.

2008-08-19 20:21
"...många vågar inte berätta sin historia i rädsla för att bli dödade, eller så är dom redan döda" (så då kan dom ju inte berätta, alltså, dom är rädda eller alternativt döda, därför ingen säger något) lägger man till det där kommat blir det ju korrekt å då sög det att offra energi att göra en tråd om det ;S
((MAAD))

2008-08-19 20:29
Läs igen och kom på vart felet ligger, kommatecken eller inte. Du klarar det, jag tror på dig!!!

2008-08-19 20:39
jo jag förstår felet i meningen..
men det är ju ingen stor blunder, kanske inte blir korrekt med komma, men poängen framhävs ju och det är ju verkligen inte en stor grej ^^
fast sant, kanske borde sagt "många berättar inte för att dom är rädda för att bli mördade, eller så är dom redan döda", förlåt att jag lät så dryg, var inte så jag menade att lägga fram det... utan mer menat att det var inte så stort fel att man bör skapa tråd om det, sägs större fel på tv än så ^^
typ os idag "och stefans tränare är pappa" när dom skulle säga att stefans pappa var tränare, sen rabbla dom upp alla andra tävlande som hade förälder som tränare på samma sätt..
fast göra tråd om det är ju lite överdrivet ;)
((MAAD))