Någon som målar tavlor?
Är ute efter någon som är duktig på att måla schyssta tavlor. Vet inte riktigt vad jag ska kalla stilen jag är ute efter men något modernt är det i alla fall. Finns det någon här som är duktig? Kanske har ett par fina tavlor på lager, eller gör beställningsjobb, har portfolio? Hojta till! (Inlägget ändrat av mellanöl 2008-08-18 16:43:09)
"Not fuck myself in the head with stupid men"
Vad menar du med modernt? Kan du kanske visa ett exempel?
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Well, jag är hyfsat bra på att måla...Om du skulle kunna beskriva ungefär vad du vill ha så kan jag alltid göra en skiss för att visa hur jag tänkt gå tillväga och sen är det bara för dig att tacka ja eller nej..Skicka ett pm om det låter intressant.
Delam tange barat
visa resultat sen rach
Fucks your life up crew Tjabo!
vafan... de har snott min stilettavla...
http://www.kommandot.se/wp/
jag är urusel , kan visa nått fult jag gjort ^^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Här är en bild som jag har målat. Men den är inte riktigt klar på detta fotot.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ungefär vad kan du tänka dig betala för en tavla (och hur stor tavla hade du tänkt dig ). Dock målar jag inte tavlor som är helt surrealistiska eller abstrakta, men jag är endå nyfiken.
Tania, den var fan riktigt snygg.
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Nuss du har ju fan bra mycket ilska i dig haha ^^
Lollarn : tack så mycket!
diggade nuss tavlor,Länk till http://i528.photobucket.com/albums/dd325/nuss88/zipper.jpg finns den till salu? och i sånna fall hur mkt?
"Man ska inte prata med fula människor, de kan få för sig att det är okej att se ut så"
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
nuss De var helt i min smak!
nuss: fan de var riktigt snygga! hur mycket tar du betalt för en tavla ungefär?
Nuss kan sin sak, snyggt!
Don't trouble trouble until trouble troubles you Rätta mig om jag har fel.
www.kingkode.blogspot.com jag kommer medverka på 2 utställningar i göteborg innan året är slut.
Tackar!MR_EVIL tyvärr inte till salu..Nick-k det är lite olika.. från 2500-3000, ibland mindre ibland mer..
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
nuss F24: Okej :) finns ingen plats i min budget nu iaf men jag lovar att så fort jag har plats för det så kommer jag köpa en tavla. Grymt snygga tavlor :)
Tack! :)
nuss F24 det var ju tråkigt :(
"Man ska inte prata med fula människor, de kan få för sig att det är okej att se ut så"
Skitbra nuss! Tanias var också nice.
:) MR_EVIL, hehe.. fritt att göra beställning i liknande stil
nuss F24 jag skulle vilja ha en bautamålning i mitt vardagsrum, dock har jag nog inte ekonomin till det :P men säg en tavla i liknande stil på dryga 2x1 meter? prisförslag?
MR_EVIL ballt. jag gillar också sjukligt stora tavlor.. Hmm.. jag vet inte, beroende på tid det tar osv, från 2500 - 5 K.. om det är för dyrt kan jag ju säga till då jag gjort ett par och lägger ut dom med priser osv.. om du vill?! mkt möjligt att priset hamnar lägre ner på en del
Den första var i min stil :)
http://www.lovetoburn.net
Grymma grejer!