I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lite vågad frisör- stockholm

Övrigt - Blandat

   

2008-08-17 17:54

Lite vågad frisör- stockholm

Nu har jag fet tröttnat på mitt tråkiga hår och vill klippa bort skiten. Men har inte gått till ngn frisör jag trivts med de senaste åren vad de gäller klippning.

(färgning har jag down, morsans gamla snart pensionär till frisör här i södertälje är fan grymmast på färg ngnsin, def. att rekomendera.)

Jag bor i södertälje, men kan självklart tänka mig åka äääända in till Stockholm

Sökte på tidigare trådar här för vet de funnits en del, men hittar bara tips i stil med"toni & guy", axén, drottninggatan där gynning kör sin extentions etc, och de är inte aktuellt.

Jag vill hitta en lagom udda frisör som inte tar 2000 för en klippning (då jag vill gå dit varannan månad) och där jag inte är rädd när jag går in i butiken (vilket jag är hos tex Toni and Guy).

Så låt höra, vart har ni era pärlor med frisörer ni trivs hos som inte klipper än som en tant, eller blir rädd eller nedsättande om man kommer in med rosa slingor i platinablont blekt hår. Gärna afroställen, eller punkställen etc. Jag känner inte sthlm tillräckligt bra för att kunna sånt här.



Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.