I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lidköping

Övrigt - Blandat

2008-08-16 18:03

Lidköping

Tja, jag ska eventuellt flytta till Lidköping ett tag för ett jobb så nu undrar jag lite om stället. Lite hjälp av folk som bor/bott där eller åtminstonde spenderat lite tid där vore mycket uppskattat.
Finns det något fett att göra där, eller i närheten? Hur är folket? Hur är det med pubar, matställen och andra uteställen? Är där nånsin några schyssta events eller så? Jag inser att det inte kommer vara världens jävla ställe, men hur är det jämfört med andra ställen med liknande befolkning osv?

Jag har bara varit där en snabb sväng men tyckte det såg ganska schysst ut, för en småstad.

Aja, tack på förhand.

Everybody's got something to hide except for me and my monkey!

2008-08-17 01:33
jag bor i skara, vilket ligger en 20 minuter från lidköping ungefär. jag tycker att lidköping är rätt mysigt, små gator, vatten, mysiga fik osv. påminner lite om skåne.. uteställena på sommaren är rätt poppis vad jag vet iaf. hur det är under de andra årstiderna vet jag inte riktigt. dom har öppnat nå nytt ställe som drar mycket folk och artister som petter och adam tensta har vart där, det nya stället är riktigt poppis! folk gillar det som fan.
personligen är jag väl inte så jätteförjust i lidköping ändå men det beror väl på att jag är där alldeles för sällan och nästan inte känner några folks där.

Vet inte om jag var till så mycket hjälp men lycka till iaf!

2008-08-17 09:50
jag bor i lidköping det finns ett uteställe som alla går till. pizzeriorna är bra, finns annat att äta med folket kan vara jävligt jobbiga ibland, alla tjejer klär sig likadant, vart ska du flytta och var fick du jobb?

kom med mer frågor om du har!

som toffen säger det utestället drar på sommrarna busslaster från grannstäderna och sån skit, de får ta in 1200per där men de drar in 1800-2000 på sommrarna
Du är ett lat stycke mat!
Poet

2008-08-17 12:35
Skitfin stad. Bara varit där på sommaren dock, vet inte om det är något att hurra för på vintern.

Dock är ju inte utelivet det bästa. Och jag hoppas ingen kommer skriva "i värsta fall kan du alltid dra till Skövde". Nej! Skövde är skit! Den staden har ingeting!

So stick to Skara och Lidköping hehe.
At the gates of Eternity...

2008-08-19 20:23
jag säger håll dig bara till lidköping har varit i skara några gånger är så jävla mycket pack där som är dumma i huvudet
Du är ett lat stycke mat!

2008-08-19 22:39
lidköping e ganska soft stad typ

2008-08-20 00:49
holla om du behöver en homie:D de soft där fin stad o så,and i live there,ända du ska göra e digga samma musik som jag.Fuck Skara o Skövde.bullleet!
http://soundsof051.com/