I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Varför sitter dom där och glor?

Övrigt - Blandat

2008-08-14 20:55

Varför sitter dom där och glor?

Nu äre så att det sitter en massa svarta fåglar och glor ner på mig dagligen på sånadära "el-linor". Och min stora fråga är varför?

Har sett dendär skräckfilmen om svarta fåglar som attackerar och jag blir faktiskt lite smånojig, man skulle ju fan inte ha en chans.. Men seriöst.. Varför samlas dom på sånadära för?

Hoppas bilden funkar :o

"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning

2008-08-14 20:55
Justja.. bildkvaliten är sämst.. och det är mer fåglar än dom på bilden..
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning

2008-08-14 20:58
ja tror dom e kära! =)

2008-08-14 21:01
Dom skulle ju kunna sitta där och vila eller sova.

2008-08-14 21:02
men dom sitter ju alltid där? :o

2008-08-14 21:02
Fåglar vill la ocså va lite sociala.. Dom spelar säkert poker eller nått..
prefix for death.

2008-08-14 21:43
Länk till Fåglarna

Death has come to your little town.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.

2008-08-14 21:45
Lillfrida
De vill att du ska skaffa en luftgevär och börja träna prickskytte på dem.

Btw, välkommen tillbaka, haru varit på semester eller inte sett till dig i blandat på ett tag?
Producent

2008-08-14 21:54
hmm, om bara någon som har pratat med dom kan komma in i tråden och ge dig korrekta svaret, så ska jag slå klackarna i taket... haha hur ska vi veta varför dom sitter där? har du köpt en ny parfym kanske? eller ni kanske har någon form av "soptipp" i närheten?

2008-08-14 21:55
precis som i tunnelbanan är det inte nog samma fåglar varje dag
http://www.kommandot.se/wp/

2008-08-14 22:09
bperb dödar tråden hahha

2008-08-14 22:29
förlåt:) min kompis blev pickad i huvet häromdan av en galen aggressiv fågel, hon har fått riktigt irrationella rädslor för parker och fåglar. för att liva upp tråden lite igen
http://www.kommandot.se/wp/

2008-08-14 23:02
bperb det är en korkad tråd,liva inte upp den igen!

2008-08-15 02:00
Kaneida

Jag vågar inte starta krig mot dom :(

Jag har levt det goda livet och bara spanat på whoa men inte skrivit :)

2008-08-15 03:44
varför sitter människor på parkbänkar överallt?
nånstans ska dom väl sitta :)
cry me a river!
--> thcrew

2008-08-15 16:10
Men jag tror helt seriöst att dom kommer att attackera snart. det är scary shit.