I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Schampo för fint hår? AKA tunna hårstrån.

Övrigt - Blandat

Producent

2008-08-09 06:24

Schampo för fint hår? AKA tunna hårstrån.

alltså jag har bara hittat ETT schampo som har funkat bra på mitt hår. det var revlon - for fine hair. fast det schampot har jag inte sett någon annanstans än undangömt längst bak på någon hylla på ÖB för ett jävla tag sedan. jag borde hamstrat, men jag visste inte hur det skulle påverka mitt hår när jag ville testa.

i vilket fall. nu är jag trött på att mitt hår reagerar som nylon om jag inte tvättar det varje dag. alltså det blir statiskt, trasslar aldrig och inte minst PLATT. och jag menar RIKTIGT platt, inte sådär snyggplatt som det blir när man plattar det. detta jävla hår gör så att jag inte kan borsta mig, utan att det flyger överallt och blir statiskt och sätter sig i ansiktet på mig, och andra sidan behövs det inte borstas eftersom det inte trasslar. men jag VILL ha sådant normalt hår som förvandlas till en dread så fort man itne borstar det på en vecka. för detta håret är sjukt B.

alltså jag har INTE skadat eller bräckligt hår. hittade EN kluven hårtopp förra veckan. och jag har inte klippt topparna på flera år.

så är det någon som har något tips på ett schampo som kommer att hjälpa mig? GE MIG TIPS NU. skiter om schampot kostar skjortan, för jag är sjukt petig med håret! ge mig alla tips ni har!

eller något annat man kan kleta i håret? typ ägg eller något? ja. ge mig allt ni vet!

"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."