I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ska flytta till Jönköping.

Övrigt - Blandat

2008-08-12 23:11
Yeeeeh, give it up for JKPG! Hojta om ni är på bongo en fredagkväll, då kan vi svinga en bägare tillsammans!

Shu!

2008-08-13 10:05
Tror det blir alldeles utmärkt, roligt kan man ha varsomhelst. Ska bara se till det löser sig med boende så är det lugnt sen.
www.alexanderadiels.com

www.soundcloud.com/alexanderadiels

2008-08-19 06:36
HUSKVARNA Öxnehaga is the shiet. men maayn om du ska bli sjuksköterska fåru ju plocka ut lite roliga piller :D som ja kan sälja dyrt till EMIL aka dirty_flowetry men berätta inte för han. fast vi kan nog inte göra bizznizz med han för duurty är en fattig jävel :O
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? <3 /- Kabbelito

2008-08-19 06:38
och vill du hyra ett rum så kan vi kirra det ;)
finns alltid öppna källarföråd på öxnehaga och tror inte nån har nått emot om du slaggar där så länge du håller inbrotten borta :)
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? <3 /- Kabbelito

2008-08-19 10:22
Alex-Adiels

Är det menat att vara någon sorts allmän sanning att folk som studerar omvårdnad inte pysslar med droger? Kan säga att jag vet att det inte stämmer iallafall. :)

Själv skiter jag totalt i vad min sjuksköterska gör på fritiden, bara h*n är nykter på arbetstid och kan sköta sitt jobb.
"jag har fin hår. som en waterfall."

2008-08-19 11:49
sveriges största O'Learys :) iaf i inte mkt mindre än sthlms största...ganska ok stad, har aldrig bott där men det blir nog bra...skulle hellre bo där än här i nkpg iaf.. :P

2008-08-19 22:56

finns de mycke knark i jkpg ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-19 23:15
whadapp kabbelito YO!

Det finns mycket dåligt knark i Jönköping, thats wazzup!

2008-08-20 12:32
dirty_flowtry P19, det finns bra knark också, väldigt bra knark. Men mest crap-knark.

2008-08-20 12:39
åk till nässjö... hehehe höhöhö
...

2008-08-20 12:45
Jag har börjat plugga där...

Någon som har en soffa ledig tor-lör..
Det är inspark och det går inte jeffla tåg till falköping :(
Highfive anyone, anyone?

2008-08-20 12:52
Jag har aldrig haft problem att fixa fram gräs i jkpg iaf, de få gånger jag har blivit sugen på sånt. Men jag är ju uppfödd där så har väl många kontakter och sånt.

Om det var nåt sånt du ville veta.
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.

2008-08-20 12:55
player>

nja .. gräs e ja inte intresserad av men gärna annat.... mysigt :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-20 16:35
har jag inte koll på :/

vet dock att många av finfittorna i min ålder kör koks nuförtiden, så det bör väl med att få tag på...
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Producent

2008-08-20 17:09
alltsa JKPG inte kristet? affärerna har inte öppet pa söndagar, det bevisar väl att det är rätt sa jävla kristet eller?

förutom ica maxi da, men alla vet att det styrs av djävulen själv.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2008-08-20 22:50
Det finns sjukt mycket kola som varannan person i min ålder går på i jkpg. Typ. Så det är nog inga problem att fixa.

Fyra: kan en stad vara kristen? Lika kristet som sverige är menar du? :) För Sverige är ju ett kristet land. Men ja Jkpg kallas väl också för Sveriges jerusalem och det finns ganska många människor som röstar på KD men det märks knappt på massan längre tycker jag. Det kanske är många kyrkor per invånare. Pingstvännerna super lika mycket som alla andra. Det kanske är kokainet de skippar bara ;)
Endel affärer har väl öppet + a6 på söndagar, men jag bryr mig egentligen inte för jag bor i sthlm nu.
Forumssignatur...<br>

2008-08-22 12:55
jönköping börjar fan bestå av 1/4 festfolk, 1/4 koksbrats, 1/4 alternativa och 1/4 cb-rökare.
när det kommer till annat än koks och cb är det hyfsat dött faktiskt.

2008-08-22 13:42
ja vil ha benzo! :O

2008-08-23 02:33
Alla snackar svenska utan brytning och så

Hahaha...
Ja, det är förbjudet att bryta i Jönköping. Står faktiskt skrivet i de kristna lagarna som gäller här.

Seriöst... Kan folk tro på något sånt?
Jag vet inte hur många "svenskar" (som i svenskafödda personer med svenskfödda föräldrar) jag har känt här som bryter, svär på arabiska och assyriska etc.

Vet inte vad jag ska säga om Jönköping. Bott här i hela mitt liv (Huskvarna/Öxnehaga), men jag gör inget om dagarna/kvällarna direkt så kan inte säga något.
Café, bio, bowling etc. har jag inte en aning om... Eller vad gör ungdomar nu för tiden förutom att knarka, knulla och tillbedja satan?
Bongo Bar brukar jag väl vara på ibland... Men vet inte om jag kan rekommendera det. Är väl mest slentrian för mig nu för tiden.

Jo! http://www.klasses.se/ brukar jag besöka. Det är trevligt!
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly