Los Angeles
Hittade ingen tråd om LA bara massa NY så vi kör en här nu. Ska dit nästa sommar så har ett tag på mig att planera så släng upp allt som e värt med LA, spelar ingen roll vad.
Antoine "Flash" Howard (1975 - 2004) R.I.P
Flyger dit på söndag, kommer nog inte stanna så många dagar i LA dock utan åka vidare... Någon som har bott i El Segundo? Är det nära LAX?
vi flyger dit nu på Fredag faktiskt =D stannar tills på tisdag sen är det Vegas 2 nätter..sen tebax till LA för att ta bilen och köra gamla kustvägen upp till San Fran...kommer bli huuuuur bra som helst...om allt går väl vill säga och det tror vi ju hehe Wassenius angående El Segundo så har jag inte varit där men vi var nära att boka hotell där då det ligger precis bredvid LAX. Närmare kommer du nog inte flygplatsen....sen beror det ju självklart på hotellets placering men hela området närmast LAX är Segundo.
tut!
MisguidedAngel Just det ja, va det du som också skulle bila längs kusten ett par veckor? Har för mig vi snackade om det i nån gammal USA-tråd.. Vi har iaf bokat första natten på hotell i El Segundo nu, sen blir det antagligen så att vi åker till Vegas direkt och tar några dagar i LA på vägen tillbaka. Sen upp längs kusten.. har dock inte fixat bil ännu, var hyrde ni ifrån?
japps det var jag =D Vi har inte bokat ännu men vi ska göra det ikväll tänkte vi. antingen via Orbitz.com för att sedan välja FOX rent a car eller så via rent a car deluxe (googla) rent a car deluxe var billigast med några hundra lappar jämfört med FOX..MEN....man måste pynta hyrkostnaden PLUS 250$(FOX) el 300$(rent a car deluxe) ytterligare utöver den vanliga hyres kostnaden. lite halv ångest att ligga ute med 1500-2000 spänn extra..dessa får man ju tillbaka men sånt kan ta upp till 14 dagar efter att man lämnat tillbaka bilen....lite halvångest men det får gå =D
tut!
jag och en vän flyger till LA på måndag! Vi är borta 2 veckor har fixat hyrbil och allt! kommer bo hos en polare i LA sen bilar vi till Vegas och glassar på nått nice hotell 4 nätter! Ska passa på o se MOS DEF i Vegas när vi e där! Han kör den 22a aug! Detta kommer bli hur jävla bra som helst! Boende i Las Vegas e löjligt billigt!SKÅL!
www.ishoesme.se www.flowpics.posterous.com www.lovelymonday.tumblr.com
Fixade hyrbil idag, pyntar 5600 för en Chevrolet Equinox eller nåt liknande, i 2 veckor inkl. 3 förare under 25. Rätt sjysst pris ändå. Får se om vi lägger till gps när vi väl är på plats eller om vi köper en... Fan nu är det bara ett par dagar innan man åker, ska bli jävligt kul detta :)
Las vegas e ju hyfsat nära o de e värt att besöka sen så har vi ju disneyland, nutsberryfarm, universal studios o magic mountain
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
erligt talat, det er craaaazzzy billigt der borta nu, so passa po o flyg! -Flow- ha so kul!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
m3ster P19 thank you dear, i will!! nu e det inte långt kvar!
har ni tid så får ni inte missa grand canyon om ni ändå är i vegas. tar ett tag att ta sig dit, men det är värt varenda minut och öre!
Jag vill bara sova... o spela fotboll,
Vi hoppade Grand Canyon, åkte 5 mil ut från stan o kollade Red Rock Canyon istället. Antagligen inte alls samma sak men pallade inte lägga en hel dag på GC så det räckte bra med RRC
finns ett grymt outlet vid atlantic boulevard. det enda inne i LA har jag för mig. snorbillgt!
Jag har Focus mot toppen som Colin McRae i VM-rallyt!
nu e man hemma efter 2 veckor...jetlagged deluxe såklart =D är så fett me nöjd....2 fullspäckade veckor med ohyggligt mkt spenderande =D sweeet stuff i say! hoppas ni andra har / hade det lika bra!
tut!
Vi hade det grymt bra också! Såg dock inte mkt av LA men åkte runt till ställen som San Clemente, San Diego, Las Vegas, San Fransisco m.m... Befinner mig i Detroit nu så kommer inte se mer av havet på ett tag, men drar till Hawaii strax innan jul so it's all good :)
hur vare på flygplatserna, läst om många som råkat ut för asshole vakter där... hur vare där?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Arrested Development Fans åker till Fisherman's Village!!!!! SÅ hjävla bra ställeeeee..... Man verkligen ser BANANSTÅNDET........ Saknar det....... Men är fint där..... Man kan köpa mat i fyren,,,,,,, Det ligger brevid Venice Stranden lite långt att Gå Meeeeeeeen det gååååååårr (NO PHUN INTENDED).......... Men har inte bra skor så skit it.........
stigili dang dang didan
m3ster som vanligt så tar det tid att komma in i landet...däremot så var det en jävla skillnad på om man bara åkte dit för semester istället för jobb. när jag åkte dit med jobbet så frågade dom en miljard med frågor å det tog år å dar innan man fick komma in....denna gång tog det 5 minuter... inga speciella fascist vakter dock....som vanligt tycker jag...man ska nog ha oflax å hamna hos någon idiot till kontrollant...
tut!
kan rekommendera alla här på whoa att ta sig en tur till L.A och Las Vegas!!
definitivt, speciellt nu när de är så billigt.
Hur såg budgeten ut för er som var där nu? Hur mycket behöver man lägga för lite lagom turistande? Flyg + boende + mat + annat? Vet att det såklart varierar mellan vad man vill få ut av sin resa, men hur såg det ut för er? Exklusive shopping såklart. tack tack =)
"Man bör inte prata med fula människor. Dom kan få för sig att det e okej att se ut så." http://urr.nu