Semesterhistorier!
Jag har precis kommit hem ifrån London. Min syrra blev 18 och vi firade det med en galen BBQ. Jag fick göra ALLT. Städa hela jävla huset , handla partydekorationer och mat för flera tusen. Fick man nåt tack för det. Ungjäveln lovar att städa köket från 14 - 21 och när jag stänger av teven ( hon och kompisar kollar Vänner-repriser) så säger hon " I won't do it now because you are a nagging bitch" . Jag blev så arg. Gick efter henne och tjafsade, hon försökte stänga dörren i ansiktet på mig så jag tvingade mig in och kastade en sko på henne (bättre än en stol). Dagen efter (hennes b-day) så pratade vi inte på hela förmiddagen. Hon hade gett tillbaka en klänning som hon fick av mig mitt under kökstjafset och för att medla lite så sa jag att hon kunde ta tillbaka klänningen om hon ville för att jag vet att hon var arg . Ungjäveln svarar"hmpf, I was gonna steal it back anyways, but if you wanna give it to me thats fine, easier for me, huh". Ingen respekt!
Jag biter ihop och beger mig till Asda. Vilket är englands motsvarighet till Wall*Mart. Det t.o.m ägs av WallMart tror jag . Där blir jag nekad sprit. Det var inte ens sprit, en massa Bacardi Breezer för fan. Jag får snacka med en middlemanagement som skrattar åt mig. Ingen trodde på mig. Jag hade mitt PASS, visade mitt bankomatkort OCH min patientbricka. Men nej. De garvade åt mig och sa "Look, this passport is 5 years old, it's says that you you are 24 but you look like 12, we can't do it, sorry" . Jag trodde att det var ett skämt. Det var så jävla förnedrande. Att jag ska kunna ta mig från sverige till england med mitt pass men inte kunna handla Bacardi BREEZERS på Asda. Fan, jävla åsnor.
Dela med er av era semester(skräck)historier så att jag kan må bättre.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|