I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fick en lön, nojig som fan!

Övrigt - Blandat

   

2008-07-26 01:49

Fick en lön, nojig som fan!

Det är såhär, jag fick ingen lön och skulle fått den 25... Är typ så nojig att det blivit något fel nu så orkar inte vänta tills på måndag och prata med chefen och har inget nummer att ringa.

Har nyss börjar och fyllt i något papper med kontonummer samt clearing-nummer! Det är 100% säkert att jag skulle få nu...

Det kan ju vara så att det blivit något tekniskt fel men det tror jag verkligen inte, OM det nu är så att jag är så klantig att jag skrivit fel nummer eller något (vilket jag inte tror) vad fan händer då?

Har även tappat bort mitt körkort så detta ser mörkt ut, tänk om något typ tagit ut min lön :(

Har kollat konto och varit till banken och det finns liksom inte ens på kartan att några pengar skulle kommit in...

Någon som varit med om samma? Är så nojig om det har kommit på någon annans konto, det borde ju räcka med en siffra fel och pengarna kommer till Bengt Ohlsson 53 eller nått?