I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Billigaste/bäst utbud av dvd filmer

Övrigt - Blandat

2008-07-22 15:40

Billigaste/bäst utbud av dvd filmer

Som rubriken så söker jag antingen butiker i malmö/lund området eller någon finfin sida som faktiskt har ett bra utbud av filmer till schyssta priser! Tänker att om dom kan ha dom där 3 filmer för 100-200kr på ica så måste det ju finnas någon affär med betydligt större utbud.

2008-07-22 15:42
Kvarnvideo vid Caroli, Malmö. Där finns ganska mycket och det är helt ok priser också.
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A <br> Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! <br> www.legalize-art.cjb.net

2008-07-22 15:45
Kvarnvideo på Stora Kvarngatan 32 i Malmö (precis bakom Caroli) har stort sortiment & by far bästa priserna, handlade alltid där innan jag flyttade ifrån Malmö. Skynda fynda!
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.

2008-07-22 15:45
Haha, doh! ;)
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.

2008-07-22 15:52
Ha, beat you to it =)
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A <br> Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! <br> www.legalize-art.cjb.net

2008-07-22 15:53
Potatisen:
Måste säga att jag sålde in stället bäst dock ;)

2008-07-23 12:57
Okej, tack så mycket!

2008-07-23 13:19
play.com

cd-wow.us (eller .com, .se), men om det fortfarande funkar så handla i US-dollar.

länge sen jag kollade in nu, men dvdboxoffice.com duger nog också.

axelmusic.com
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.