I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vem är...? till 118100

Övrigt - Blandat

   

2008-07-22 01:03

Vem är...? till 118100

Vet inte om detta är tillåtet då det kanske räknas som reklam men hursomhelst...
118100 har ju en tjänst där man kan skicka in en random fråga och få svar på den.
Testade att skicka in "Vem är (mitt namn)?" till 118100 och fick svar och det stämde rätt bra. Det lär ju vara ett horoskop som dem använder sig utav men vore kul att se vad folk fått för svar på siona frågor. Min vän skickade in samma fast med sitt namn och fick svaret att "(hans namn) är en kille som gillar innebandy och har spelat i..." så de lär ju ha googlat honom.

Mitt svar:
"...är en snygg, mäktig och målmedveten kille som njuter av det godaste i livet. 118100 tror att han är något av en partyprisse som tycker om att ragga på fina kvinnor. Ett av ghans intressen är att laga underbart god mat, som han sedan bjuder sina vänner på."

Tror tjänsten kostar 12 kr/sms och de säger att de ska svara inom 20 min. Brukar gå fortare.

Vilka svar har ni fått?

I don't want to cause no fuss, But can I buy your magic bus? I don't care how much I pay, I'm gonna drive that bus to my bay-by. iwant it...I want it...I want it...(You can't have it)