I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ansökan om nytt pass

Övrigt - Blandat

2008-07-18 14:34

Ansökan om nytt pass

Tjena.
Har ansökt om nytt pass, då mitt gamla gick sönder.
hur är det med beviljan då man är misstänkt för brott?
Gjorde det i måndags och idag kom det tydligen ett brev från polisen?
Eftersom jag är på jobbet och itne har tillgång till posten just nu så sitter jag och nojjar på.

Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second!
En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!

2008-07-18 14:36
Oj, råkade skicka iväg.
Iaf kan det vara så att dom har nekat mig mitt pass?
Isf är det fucked up, eftersom jag redan beställt och betalat resan.
De nada avbeställningsskydd.

Vad tror ni att det kan vara?

2008-07-18 14:38
Passet ska du få oavsett. Däremot kan du ju bli nekad inresa i landet du ska till om du är dömd, men det är en annan femma, och rätt ovanligt om det inte är grova brott. Men USA är t.ex. kinkiga.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.

2008-07-18 14:44
Nej jag är inte dömd, och inte heller skyldig till brottet. Det var en kille som jag trodde jag kände som försökte sätta dit mig. Han gjorde en liten kupp på mitt gamla jobb. Förskingrade lite småsaker. Men eftersom det bara är misstanke om brott, så lär det väl inte vara några problems antar jag?

2008-07-18 14:51
Känns ju som brevet från Aina har med passet att göra. Passet ska du ju få hur som helst. Är du misstänkt händer det väl dock att de säger att du inte får lämna landet, utan att tala om det. Men det gäller väl vanligen bara i väntan på rättegång, eller på film?!
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/

2008-07-18 14:52
Fan vilket skojigt nick! Fredrik alltså. Haha förlåt, jag är helt off topic.

Låter inte som om det ska vara några problem...
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.