Vad äter ni till frukost?
Jag stiger upp 6.00 varje morgon och äter min frukost, men jag är katastrof hungrig redan vid 10.00 och har lunch först klockan 12. Finns det nån här på Whoa som äter nå nice till frukost som man klarar sig på till lunch? Vill helst inte ha förslag på någon kaloribomb eller ägg och bacon likande svammel saker. Hit me!
facebook.com/idiomatisk - fan page
havregrynsgröt + grovt bröd + apelsinjouise, då håller du dig. Käkar inte frukost förövrigt.. ;(
be the change
Jag äter inte frukost, orkar aldrig fixa något så tidigt på dagen , ibland kan jag köpa en macka eller något på väg till jobbet fast det är ytterst sällan. Ett glas juice på sin höjd kanske, eller ett par koppar kaffe.
Niceness!
Toastare
2008-07-16 10:38
Om jag vaknar tidigt äter jag frukost senare vid 10-tiden och köper då nått ute. Hemma äter jag smörgås och thé.
Jag skyller allt på Emma!
Toastare
2008-07-16 10:39
Jag har t.ex inte ätit frukost än, utan väntar på att bli svinhungrig. Snart dags..
Kaffe & snus.Alltid. Sen frammåt 12 börjar man bli hungrig.Då drar man på lunch.
De sinnessjukas historier är de enda värda att lyssna till
Jag brukar köpa 2 ostfrallor på Hemköp på fikarasten. Ibland har jag mjukost på, annars doppar jag bara skiten i oboj.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Klockan 6 på morgonen käkar jag frukost, blir oftast Skogaholms Hjärtegott med pålägg, thé och nån frukt till efteråt. Klockan 9-10 käkar vi lunch (jobbar som snickare), är ofast inte så jävla hungrig då, kan vara eftersom mörkt och grovt bröd (som Hjärtgott) sägs ska stanna i längre i magsäcken än t.ex. vitt bröd som man skulle kunna slänga i sig på en tugga och forfarande vara hungrig... Nu har jag semester så då brukar jag faktiskt inte äta frukost, brukar inte ens gå upp så här tidigt när jag är ledig....
Digg it...
Toastare
2008-07-16 10:57
Vänta, du låter som en PR-man för hjärtegott ;)
Rågkaka mé ost o salami, yoghurt med müsli, kaffe - starkt.
Jag kör också på kaffe och snus och ett par glat s vatten. Det är skitdåligt men jag pallar inte äta om morgonen.
Gerdaman
En fisk om dagen...
Vi är överallt!
Äter inte frukost, aldrig hungrig på morgonen. dagen
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
fil med linfrön, pumpakärnor, cashewnötter och lite grejs i. knäckemacka med skinka, avocado och keso, grönt te
så är det med det som det är med det som är.....
Alltså frukost är dagens bästa mål, äta på kvällen är jag inget fan av däremot. Okej om jag har allt hemma så är detta min idealfrulle Mixa sojamjölk banan och fiberhavregryn, dricks ur stort glas. Ett glas proviva päron kiwi och javisst bröd med hummus. frukost in my heart.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ett knäckebröd med smör och gurka på + ett glas vatten
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
babyliss: lät som om du bantade? Jag köper ett bröd på 7-11 eller tar en hemifrån(dubbel då) och brer på jobbet. Oftast Philadelphia. Sen en stor latte och kanske ett eller två glas juice på det. hemma blir det kanske kokt ägg eller välling =P funkar alltid.
flatlander. din frukost lät sjukt god. om man skippar skinkan då =P
frulle? det äter man väl inte....
Sariiiiiiiish
Killar som du!
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
Ingen frulle. Kan inte äta på morgonen, speciellt inte precis när man klivit upp. Man har sömn i munnen och allt är fucked. Orka ställa sig och laga jorden buffe då öht. Sen finns inte tid ändå, åker till jobbet tio minuter efter jag vaknat. Hinner knappt dricka kaffe fan.
massor med rostade mackor med smör och skinka utan kanter, sen en JÄVLIGT stor mugg oboy
sucka mcs
stigili dang dang didan
Knäckebröd utan smör med rökt kalkon, till det ett halvdussin ägg och ett glas apelsinjuice. Jag blir också hungrig vid 10, som tur vad har vi frukostrast på jobbet då, och då får man äta igen!
My heart lives in my vagina.
Sän F24 haha nej det gör jag inte
Halvt paket bacon, havregrynsgröt, två hårdmackor och en proteindryck. Två råa ägg på det och jag är fit for fight.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
thief 6 ägg?! vilken redig karl du är
Snus nær jag vaknar, cigg på vægen till jobbet 15 min senare. Sen 2 - 3 koppar kaffe & en halvliter cola + mer snus. Då ær man jacked upp till BK / McD's frulle runt 11, halv tolv.
Är det inte något med att man ska äta max 2-3 ägg om dagen? Bröd får jag variera ganska ofta för att inte tröttna helt på frukost delen, vilket är lätt hänt. Men idag så äter jag javisst bröd, fyra stycken halvor. Skinka och gurka på två av dom och ugnsbakad leverpastej på dom andra två, och till det dricker jag "kiviks årets skörd - äppelmust med fruktkött", lovely!
Kontrastfrukost. En banan och möjligtvis en slice pizza.
"Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."
Käkar alltid en stadig frukost bestående av A-fil, fullkornsmusli med torkad mango och annat najs i samt ett äpple vid sidan. Ska jag stå mig riktigt längre äter jag dessutom två mackor (mörkt men ändå saftigt bröd) med smör och gurka på.
Ett par mackor och nåt att dricka. Breakfast of champions.
A historian is a prophet in reverse
fakkin mat! Idiot trådar på senaste tiden....
käkar inget innan jobbet då jag redan är sen nästan varje dag till jobbet när jag stiger upp, men brukar ta frukostrasten 08.30 då brukar det bli en tallrik havregrynsgröt 3 frallor 1 ägg 1 glas mjölk och 1 glas juice.
Varför är folk så besatta av ägg? Fick för mig att det inte var så nyttigt som man trott.
hatar frukost,äckligt att äta något när man precis vaknat
Nyttigt och nyttigt det innehåller mycket av det man behöver. Jag käkar 2 dl havregrynsgröt, knäcker ett ägg i det och äter med mjölk. 2 mackor med salami och ost och ett äpple.
Kroppen spjälkar maten fortare om du äter direkt när du går upp, så kan du ta med o äta på väg till jobbet eller när du har kommit till jobbet så bör du klara dig till lunchen :)
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
6 ägg Th1ef? hur orkar du? =S.. stekta eller kokta?
Havregrynsgröt med hallonsylt och mjölk!
aaa
En stadig frukost består av chokladpannkakor med skivor av banan och jordgubbsglass bara så ni vet.
Havregrynsgröt eller fil oftast. Har lärt mig att äta frukost så har jag ingen tid mular jag i mig lite grovt bröd och sköljer ner med juice/vatten innan jag springer iväg.
äter inte frukost och hatar frukost
www.samyprod.com
Äter frukost men alldeles för lite. Brukar bli en kopp thé samt två mackor. Ibland lyxar man till det när man ska upp riktigt tidigt med havregrynsgröt så att man kommer igång.
Live Hard, Die Young
Läste snabbt igenom tråden, och tydligen är det ingen längre som tar en vanlig "poetfrukost". Kaffe och cigg, fortsätter dagen så och sen äter man middag och eventuellt något på kvällen.