I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Röd plastmugg!?

Övrigt - Blandat

2008-07-14 18:22

Röd plastmugg!?

tjaa

jag undrar om någon vet vart man kan köpa såna där röda plastmuggar som dom brukar ha på fester i amerikanska filmer!

OBS! - Om du läser detta sitter du för länge på whoa! - OBS!

2008-07-14 18:23
vet ente var du bor men i malmö har dom på partyland, eller hade iaf.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-14 18:24
Tycker det är så sjukt att i alla filmer har de ALLTID exakt såna muggar. Är det verkligen så i verkligheten att det bara finns en sorts muggar i USA?

Toastare

2008-07-14 18:53
Sjukt att jag flippade förbi nån film för några dagar sen eller om det var sitcom där de hade de röda muggarna. Tänkte jag också på att det är kutym i usa att ha dem?
Jag skyller allt på Emma!

2008-07-14 19:03
Det är väl de vanligaste engångsmuggarna där på samma sätt som de vita är här. Eftersom de alltid har kegparties så dricks det ur plastmuggar. Bara en gissning..
This is not a celebration of slipping through some crack.
This is sloth and devastation and we're the resulting trash.

2008-07-14 19:14
Jag vill också veta var man hittar den ökända usa-muggen

2008-07-14 19:16
De är ju faktiskt både blåa och röda!:)
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic

2008-07-14 19:19
köper varje gång jag är över i USA :-)
perfekt storlek :-)

finns det i sverige vill jag gäärna veta var :-)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare

2008-07-14 19:30
aaaa usa är så patriotiskt, självklart finns de i rött, blått och vitt.

sen kanske flest amerikanare tycker rött är tufft.

att det är för att man har kegpartyn visste nog de flesta.. eller eggnod, eller punch.

2008-07-14 19:31
Koolaid fo life!
Toastare

2008-07-14 19:33
ja, koolaid får man också ha fastän det är lika äckligt som grapejuice!

2008-07-14 19:43
äckligare.....uuu...men koolaid fo life ändå.
bara se på jonestown, alltid finns det ngn användningsområde

2008-07-14 21:18
vill ha o vill ha. varför vill folk ha ngt som finns i ngt annat land?
tycker de är snygga, praktiska och så känns de som en liten bit av usa är hemma :-)

2008-07-14 21:24
Har letat febrilt efter dom i 3 år här i vårt avlånga land. Aldrig sett. En polare vars fader jobbar på andra sidan pölen blev lite förvånad när hans son bad honom köpa hem plastmuggar till honom hehe.
Can't break necks in boxes

2008-07-14 21:31
piller- okidoki, om du bott i ett annnat land kanske du ändrar uppfattning.

2008-07-14 21:37
Jag såg någon dokumentär igår på 4:an, hette någonting "30 days" och där skulle en moder i sin familj supa 4 gånger i veckan (lika mycket som sin dotter gjorde) i 30 dagar. Varför? Jo, för att bevisa effekterna av att dricka så pass mycket. Inte för jag vet vad det skulle tjäna till eftersom dottern verkade rätt blåst och la en kommentar som löd:
- "Om mamma dör så slutar jag dricka, men annars inte"

Nu till poängen med det hela. När mamman var ute och drack på diverse fester så såg jag dessa röda muggar hela tiden, och kom att tänka på alla "highschool-filmer" där dessa används, men kan det inte också ha att göra med reklam i TV eller något då?
Bara vild chansning.
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...

2008-07-14 21:39
pillerpop:

svamp1?

jag har bott i usa.
tycker de är trevligt med amerikanska grejer jag diggar och köper gärna hem sånt när jag är i usa.
trodde jag skrev det. men nu har jag förtydligat de hela.

2008-07-14 21:42
dom är mesar, i "kegs" finns bara lätt öl, kan fan dricka en sånt ensam

2008-07-14 21:45
hehe...whut?
i kegs finns bara lättöl?

wtf har du fått det ifrån....

2008-07-14 21:57
pillerpop- huh?svampar?
köper bara röda muggar- tycker de är snygga.
alltså...du kanske ska logga av och tända av...

2008-07-14 22:36
Det där är ingen svamp, det är ett hus! GAH!
Can't break necks in boxes

2008-07-14 22:42
hahaha väsrsta diskussionen de blev da xD men väntar fortfarande på ett svar =) men verkar som de inte finns?
OBS! - Om du läser detta sitter du för länge på whoa! - OBS!

2008-07-14 23:35
på city gross fanns dom iaf för två år sen typ.. fast ingen aning om ifall de fortfarande säljer dom.. annars skulle jag titta in i billighets-affärer som brukar ha det mesta av det mesta.. tp rusta o sånt.
annars kan man ju köpa vanligt vita och sitta och måla ett jedra tag =)

2008-07-15 05:50
fastr....våra vita vanliga är ju små tunna som inte alls ser ut som de i usa....