Trocadero karameller - endast i Norrland
En på jobbet var hemma i Norrland nu i helgen och med sig till jobbet har han de godaste karameller jag någonsin ätit. Från den utsökta läsken Trocadero har smaken tagits och samma företag och alltså skapat den heliga graal för karamellkonnosörer. Men till min förskräckelse så står det "Endast i Norrland" på förpackningen. Med andra ord kan jag inte i få tag på dessa ljuvliga skapelser. Någon anna som upptäckt dessa? Är de populära där uppe? Var säljs de? Vad kostar det? Finns de någon vänlig själ i norra Sverige som vill köpa ut ett parti trocadero till mig och skicka ner?
alltså, finns lite överallt, jag själv är inget stort fan av dom. kostar väl 10-15-20 spänn beroende på vilken affär man köper dom på. borde gå att hitta någon leverantör på nätet som kan posta ner några påsar =)
((MAAD))
Låter as najs, om du får tag på en låda då köper jag ett par!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Låter hur bra som helst, berätta gärna för mig var man kan få tag på en påse i STHLM.
Tycker dom var äckliga, smakar inte så mycket trocadero.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
dom smakar inte alltför mycke troca, fast e ändå helt ok goda.. jag brukar köpa dom på vårt lokala statoil, å har faktiskt inte sett dom nån annanstans än där.. jag måste säga att jag va lika chockad som du när jag såg dom första gången.. fattar inte varför dom inte finns hemma i sthlm..
Face it motherfucka, I can pay to get rid of you I got more heads in the hood than pagan rituals
Det här skulle m.a.o. vara ett utmärkt tillfälle för norrlänningarna att tjäna pengar på att köpa ut åt trocagodissuktande fjollträskare ;) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Varför läste jag "Trocadero rondeller" och varför blev jag genuint besviken när tråden handlade om godis istället?
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Kontakta mig om ni vill att jag ska agera mellanhand! (Förutsatt att det finns här, Sundsvall).
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dom finns där jag bor och jag bor i värmland som är relativt långt söderut.
fy fan vad gott jag vill ha!
En polares morsa hade köpt med sig sånna hem för ett tag sen, och då fick jag smaka. Gott som fan må jag säga.
Yes. Kan också tänka mig att spela superhjälte och kirra lite godis till er i söder. :) nilsL P21 Jorå, dom finns här i Sundsvall! :)
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Om jag sätter in 150 spänn kan du köpa typ 7 påsar + skicka dem då Lill~?
Ska fan köpa mig en påse och smaka dom. har sett dom i affären men aldrig riktigt brytt mig.
Har sett dom här uppe jag också. Har dock inte smakat dom ännu, läre ju göra det. Men varför säljs dom bara i Norrland?
Live Hard, Die Young
Jag blev sjukt besviken på de där godisarna. Relativt dyra var de också, där jag köpte dem iallafall... (Sjukt besviken var en överdrift, jag hade väl inga direkta förväntningar. Men de var inte alls speciellt goda)
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
ofc. :) ska kolla upp butikerna här först så jag vet exakt vart dom finns. :)
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
hela norrlandsgrejjen lär bero på att Zeunerts bryggeri ligger i sollefteå, där dom tillverkar bland annat trocadero. äpplet faller inte långt ifrån trädet.
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
NickoKick, zeunerts har en väldigt liten del av trocaderotillverkningen, det är dom som har så fula burkar Carlsberg är nog den största leverantören av trocadero i Sverige, det är dom som har dom "typiska trocaderoburkarna" Har för mig att även Spendrups gör trocadero också, men tillverkningen fungerar ungefär som coca cola, aromer och essenser säljs till olika bryggerier med licens som blandar ut det med vatten och kolsyra. Men jag tycker jag känner en skillnad på smaken och jag gillar inte alls zeunerts trocadero så vet inte om dom fuskar med det där på något sätt och har någon fake variant. Varför trocadero godisen bara säljs i Norrland beror snarare på att trocadero säljs överlägset mest uppe i norr. Jag har nyligen flyttat till stockholm och tycker det inte finns trocadero i närheten av samma utsträckning där. Man får ju nästan leta för att hitta en trocadero. Jag är uppe i norrland nu men ska ner till stockholm igen nästa vecka, jag kan köpa med mig ett par påsar om det är nån som vill köpa
där ser man, I stand corrected
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
jag har hittat de i stockholm nu, vilken lycka!
Donny, vart i stockholm?
bla.
Kontakta Vasa Bryggerier i Sundsvall, det är dom som distrubuerar godisarna, finns så långt ner som Gävle iallafall vet jag säkert, är en liten karamellfabrik i hudiksvall iallafall som heter Fagerströms som tillverkar dom åt Vasa Bryggerier.
grejen är att jag hittat de i en butik, som jag fått info om på annat håll, som jag bojkottar. jag hatar butiken, har jobbat där och vissa arbetkollegor var sånna jävla as så jag bojkottade butiken fram till jag hörde om att trocaderon finn sdär, jag smög in. Som ni förstår vill jag ha en garanti på att ni inte köper andra varor från butiken och stödjer den mer än nödvändigt innan jag lämnar ut namnet på den...
Jag svär på allt. Du kan se på mig när jag handlar.
bla.
hahahaha "Du kan se på mig när jag handlar" folk börjar bli desperata
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Kiruna finns dom iafl i :D
"if you cant beat them, join them"
men shit vad värt, måste typ be min mormor skicka ner
doggson: hahahaha "Du kan se på mig när jag handlar" folk börjar bli desperata Hur seriös jag var med det där går att prata om, haha. Ville bara få honom att säga! :3
bla.
Orkar inte läsa tråden, villa du dom av mig ha så skicka PM