I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Halsband som är ett klockur

Övrigt - Blandat

2008-07-14 11:59

Halsband som är ett klockur

Var i kondon i helgen och såg en tjej som hade ett klockur som ett långt, gammeldags klockur som halsband. Någon som vet var man kan köpa ett liknande online eller i Stockholm?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-14 12:13
Jag antar att vi inte pratar om något flavor flav-halsband här utan ett mer subtil klocka som förr hängde i en kedja från byxfickan?

2008-07-14 18:59
På VILA har dom en för 380kr. Riktigt snyggt, men inte äkta.

Köpte en för ett par veckor sen, och den börjar redan bli nött tyvärr. Det silvriga utanpå har nötts bort på kedjan så att man ser kopparen under alltså. Klockan är fortfarande fräsh.
Om du köper en så kan det var en ide att köpa en vettigare kedja till alltså, om du vill att den är snygg länge.

Hon som sålde den sa att själva klockan var behandlad för att förhindra att den blir missfärgad och nött. Och det verkar stämma hittills. =)

You're just jeallous 'cause the voices only talk to me

2008-07-14 20:46
DejaVu P23: hahahah jag dööör! ja jag menar ett gammalt :)

fenomena: ok tack för tipset, ska kolla upp den :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-14 22:09
Haha, jag kunde väl ge mig fan på att det inte skulle ta länge före någon postade en bild av flava flav i den här tråden :D
Still in the bridge

2008-07-15 02:41
om du har vägarna förbi London kostar dom la en hundring på varje marknad, väldigt fina å ser ganska gamla ut.

2008-07-15 18:22
Skulle nog råda dig att gå till en guldsmed eller dylikt, för att försöka sätta ihop ett eget ur med kedja. Annars så finns det nog en del antikt på begagnat-marknaden, fast det är nog rätt dyrt.
Bitches Ain't Shit

2008-07-16 12:26
mm jag vill ju att den ska hålla länge liksom samtidigt som den redan ska se gammal ut, men inte sliten :) tror jag kollar upp herr guldsmed.

2008-07-22 00:43
Urban street i sthlm har! typ lite herrliknande men i halsband som har längre kedja. :) eller hade i alla fall i våras =)

2008-07-27 23:44
urban outfitters har haft minst två iallafall, tror den ena fortfarande finns i butik.
It's sucking my will to live
http://culkin.blogspot.com