Krogvakt jiddrar?
Någon gång i Januari/Februari var jag ute med ett par polare på krogen och ja, jag och en polare var lite härligt fulla och råkade ha ett par klibbor på oss som vi satte upp där inne.
Det handlar om ca 8-10 stycken små jävla klisterlappar.
Vakterna såg när min polare satte upp en och drog med honom ut (jag såg det och hann backa diskret in på toan) där de matade slag mot honom. De kallade dit polisen som satte min polare i bilen och var allmänt trevliga och fnös åt hur vakterna betedde sig.
Chefen på krogen sa att vi kunde låte bli att göra en polissak över händelsen och sa att om min polare kom och drog bort dom dagen efter så var det glömt.
Min polare berättade detta för mig samma kväll och jag ställde lätt upp att hänga med och ta bort skiten så han slapp det själv. Väl där så var div. vakter och bartenders som var allmänt fittiga och skrek åt oss vafaan det var bra för etc (lagom överdrivet).
Iaf, vi gjorde rätt för oss och chefen där var asschysst och bjöd på dricka och vi snacka lite om random saker. Helt okej. Han sade bara att vi skulle ligga lågt där i ett par veckor (4veckor) för att sedan ha strukit ett streck över det här och att vi alla skulle ha kul.
Har varit där en gång sen dess, och i fredags var det dags igen (ca. 6 månader senare) för mig och en polare (inte den andra killen), och väl framme vid dörren snackar vi schysst med de första vakterna och allt går bra fram till den sista av de tre vakterna som möter mig med:
"Du är inte välkommen här".
Jag skrattar och frågar om han menar allvar, han står då fast vid vad han sa. Då frågar jag honom efter namn eller ID så jag kan snacka med chefen, och han svarar då:
"Det ska du ge fan i!" och vill ha mig därifrån och säger att JAG är aggresiv. (!?)
Det slutar med att jag inte får komma in, och jag ska till chefen på stället och snacka nu i veckan, vad ska jag säga/vad kan jag göra/vad kommer hända?
Jag har väl rätt till att få veta ID eller namn på vakten?
^ Smart sagt.