Graffare
2008-07-13 17:27
1.65 cm så står de på mitt SVENSKA pass. hehe
http://beltontorsk.tumblr.com/
GreAt_rEtarD: Vi är lika långa
2GC - 2 Gram Cannabis 2MA - 2 Much Alcohol
virre Ja, jag har långa och feminina fingrar...
spliff macht frei
Graffare
2008-07-13 17:39
Grattis!
http://beltontorsk.tumblr.com/
För vaddå? Att man är kort?
2GC - 2 Gram Cannabis 2MA - 2 Much Alcohol
Ett par meter. utan att ljuga
Gött mos på klubba!
178, tror dock inte jag har växt klart, hoppas iaf inte, vill bli minst 1.80 :U
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
192 cm .. in ure face xavante !
AIK
Jag är hela 183 cm, längst bland tjejerna i tråden. Och de där som lia (?) sa om oproportioneliga (hur stavas de nu då?) fötter, så har jag 37 vilket då tydligen är litet för min längd, men balansen äre inget fel på!
197-199 cm lång.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2008-07-13 21:19
Bacce, haha nej du får inte sänga att du har långa fingrar och sen att de var femenina. Säga att de ungefär är lika tjocka som en kuk. tänk dig, en kille med elva kuka liksom! Kockman. wow!
Jag skyller allt på Emma!
Jag vill vara lång! Har jobbat på fritids i tre veckor nu och kidsen har mobbat mig. "Du är inte vuxen, du är kort"
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Hahahaha :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
conspicuous F20 think again ;)
Toastare
2008-07-13 22:59
Tikkan, haha barn är roliga.
Jag skyller allt på Emma!
164 cm
178 cm lång.. tror de tillochmed står 179 i mitt pass, lång tjej
Leker live eller?
180cm lång
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
1,79 tror jag alla fall.
mellon think again angående vad ...?
171 cm lång o drar strl 36-37 i skor.
Jag är 185 cm.. Jag skulle vilja vara typ 190, så man kunde känna sig lite lång. Det är min mamma som sabbat allt, för min pappa är 198 cm och min farfar var kortast av 8 bröder med sina 185 cm. För övrigt träffade jag en kusin på pappas sida häromveckan. Han hade blivit 2,06 sen sist och snubben växer fortfarande.. B.N.B: "ja får se de positiva ja är nästan längre än alla brudar i tråden" Att vara nästan längre än alla brudar i tråden är väl inte så positivt? Bättre om du varit längre än nästan alla brudar i tråden.. :) Och ja, som någon sa, brudar är skitsmå. Deras kläder ser ut som barnkläder. //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
NickeMannen Sa du inte samma sak som B.N.B där.. eller äre jag som är trött?
conspicuous: Antingen är du trött eller så läste du lite fort.. Det B.N.B ägnar sig åt är syftningsfel, för jag tror inte han menar att han är nästan längre (dvs. kortare) än alla tjejer här utan att han faktiskt är längre än nästan alla tjejer här. Hänger du med? Det jag ägnar mig åt är att vara en nörd :) //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
Jag ser vad du menar, jag ska sluta öppna käften när jag är såhär trött.
conspicuous F20; vi är lika långa därför är du ej längsta tjejen i tråden.
Producent
2008-07-14 07:58
dom flesta heltyska tjejer är låååångt över meddellängden om man jämför med svenska tjejer. man känner sig jättekort när man är där! och andra sidan så är den största invandringen från turkiet. och där kan dom vara riktigt korta! eller ja.. korta-normallånga
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
1.67;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;
fortsättning följer...
211 sentimetrar
Dina onödiga handlingar gjorde mina handlingar onödiga. Det jag gjorde blev onödigt i onödan och det är inte mitt fel att det blev mitt fel till slut!
Lika lång som hur många som skrivit i denna tråden ungefär. 187.
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
175 cm. 190 cm med skor.
My heart lives in my vagina.
189 skriv i min gästbok baby
och vem fan är du?
Stadiga 1,90 och 47 i skor
i'll make you disapear like gas in the air...
190 & ½ är vad jag är exakt.... mätte mig precis för att få ett exakt mått.. önskar jag var 10 cm längre. Dels för basketen och för att kunna se lite längre ut... Det är cpcoolt att vara lång. Nu fick ni ngt att tänka över.. "hmm, den där Peacerich är lång och använder häftiga uttryck som cpcoolt". !IRONI!
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
jag är osäker på en sådär 3-4 cm, hur tar man lättast reda på exakt? utan att det är för jobbigt då, ok.
Jag är 1,54cm lång. säket den kortaste här hehe;)
1.87 hatar långa kineser, kollar ner o snett på än...
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
det är lugnt korta människor är nästan lika mycket värda som oss långa.. dont sweat it!
AIK
Varför ska man vara lång för. Hobbit-looken kommer tillbaka såsmåningom!
det är inte höjden över havet som är det viktiga det är hur långt brallan kan puta höhöhö!
http://www.kommandot.se/wp/
193 cm
At the gates of Eternity...
201 cm Är någon i tråden längre?
http://www.earforcefm.blogspot.com
189 ståtliga centimeter
mellon Aha, då är jag med igen :)