efter uttalet eller ordets verkliga betydelse, dvs skitvacker eller soptunna. jag väljer båda delarna.
fortsättning följer.
Jag har otroligt tråkigt nick och förklaringen är enkel. Heter Daniel, men kallas Dani. 021 är riktnummret till Västerås.
fantastiskt
för jag heter serser eller för det var lätt att skriva, kommer inte ihåg
Tikkan för jag heter Tikkanen i efternamn.
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Stod i duschen och läste på mitt schampo, så stod det Serum nånstans, så la jag lite rim på det, typ serum - ledhund - g-punkt och där satt den
everlast för de fint <3
Vi är överallt!
Hehe, jag är rätt cool och 3an vet jag inte. den är lite random. Men ja va typ 14 då ja "hittade på" namnet å de har hängt med =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag gillar Bruce Springsteen
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
slank med ett r när jag skulle skriva fårskalle
Tri~ Fixion, Tri~ Fixion
Det var min tag när jag var sådär 14-15 år gammal så det fick bli det när jag skulle regga mig här och vara mad med hiphop.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Steal var mitt nick på spelet Counter-Strike back in the days. Och när jag reggade mig här var jag fortfarande beroende av Counter-Strike men hade precis börjat hänga med två nya kompisar - som fick mig att börja lyssna på hiphop och även att lämna datornördandet bakom mig. Fint va? :)
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
Hangaround
2008-07-12 15:01
Från 2001 hette jag Lortig_Som_Få och hängde bara i Graffiti. Var en liten snorunge. Tog en paus mellan 03-04 och döpte mig till SPT (Standard Penetration Test).
Moderator
2008-07-12 15:27
trixig-person3 vet inte riktigt allt började med hemligperson_2 som en jag känner använder... sen blev de väl Trixie till Trixig och sen person3 en av sätten de koms på elr så är de, de som står under -------- nedanför som gäller
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Ghostface, för han e så jävla fet och för att ibland finns jag där, men plötsligt så förvinner jag !169cm För 4år sen blev min 169cm ;D I gotta stick with that shit now!
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Graffare
2008-07-12 16:46
För att jag gillar vara vaken om natten!
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Toastare
2008-07-12 18:48
För chokladen, tror till och med jag åt en bounty (och deras slogan är "a taste of paradise", vet att jag reggade mig när jag var full och klockan var 03 typ. Degenererad som tipsade mig om whoa. Boo är det ytterst löjliga tillägget som är hiphopslang för tjej. Detta för att jag hängde i #rap på irc och där. Mitt första internetnamn på Aftonbladets chatt och i #rap och #hiphop var Shaolingirl. Lite glad att jag inte valde det nicket här. Inte så tufft när man är 28 kanske.. Nu gillar jag ändå BountyBoo och jag kan inte byta.. även om det är fult. Dessutom så blir betydelsen roligare om man tänker på ordet Bounty som dessutom betyder belöning och serien "Bounty hunters"
Jag skyller allt på Emma!
Hmm, jag minns inte, direkt.
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
Matte på engelska. Förkortning på mathias!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2008-07-12 20:32
..I say it's allright.
5 random bokstäver blir mitt svar, precis som i alla andra "dittnick" trådar :D
Bikarbonat för att jag på en mattelektion i 7an ropade ordet rakt ut utan anledning. Varför jag kom att tänka på ordet och sa det rakt ut är och kommer förbli ett mysterium. Sen började jag använda det som nick och det följde med mig hit också.
Min förra whoa var - SkadeGlad- för att jag är jusst skadeglad och sedan pausade jag whoandet i några månader o glömde bort lösenordet.. så gjorde jag väl en come back antar jag . skadeglad is back
I got it from my mama . moncans.blogg.se
Låter mer som att du är back för laget Skadeglad eller något...
•pave paradise•
Toastare
2008-07-13 17:52
jag tänker på skadegladsrygg typ..
Kom på mitt när jag var 14 och började irca. Gerda för att jag heter det i mellannamn. Ghetto för att jag just den stunden jag kom på mitt nick gillade låten In the ghetto. Och sedan upptäkte jag hur väl Ghetto och Gerda passade ihop så jag körde på det.
Gerdaman
Graffare
2008-07-13 21:38
ghettogerda är fett med ghetto
minns att jag skulle skapa en hotmail när jag gick i 6an och allt orginellt som jag ville ha var upptaget så till slut brast mitt tålamod och jag bara tog något korkat namn från tomma intet och därefter började folk att kalla mig för den krossade ankan och på så vis har namnet förföljt mig även om det inte är så speciellt kul att bli kallad för det. Men orka byta...
artisitc betyder konstnärlig på engelska och när jag var 15 så var jag bäst i världen på graff, därför blev det så
b0b0b0b0
Var du ironisk där eller?
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Nej det märks ju att han var superseriös.
Var ung och ville som så många andra ha något som lät lite småtufft, vilket blev boogeyman. När det inte kändes så djävla hett längre kortade jag bara ner det till boogey, och sen har det hängt kvar.
"jag har fin hår. som en waterfall."
haha . nej . skadeglads back.. de andra var juh bara negativt :P
I got it from my mama . moncans.blogg.se
Vart en gammal pojkvän som kallade mig för Thief för att jag ofta fick med mig saker hem från lan som inte riktigt var mina. Första stavningen var Th1£f, som sedan blev Th1ef. Och nu är det jag som är Th1ef på whoa.
My heart lives in my vagina.
looptroop made me do it
Jag heter Michelle så de blev Michelle.. Inte så spännande
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
jag tror mitt nick talar för sig själv.. dessutom kallade mamma mig satmara en gång. det fastnade =P
Efternamn_Födelseår Bylund_90
www.myspace.com/danielbylund
Gissa vad ja fick mitt goa namn från då......
Blaze_We P21 blaaaaaze tror jag
Aa mitt stage name när man rappade som ungdom var blaze A we, så att det skulle vara lite diskret, haha så smart man var, sen har det "coola" namnet hängt me.
rahamadjan av gu-pa nämns i någon av tintin filmerna o har fastnat någonstans i huvudet på mig. så de fick bli rahamadjan. förut hette jag grandiisch... det känns inte ok längre.
Rahamadjan av GU-PA!
du menar inte maharadja?
Skivsamlare
2008-07-15 17:53
jag flyttade runt en jävla massor bland kompisar i våras när jag var hemlös. då kom jag på namnet och sen har det fått stanna kvar även om jag avskyr det.
http://www.kulturkompaniet.nu/
kallas för feg/fegisen, vet ej varför, med tanke på att jag är orädd , förutom mot spindlar och handla ..
kommer faktiskt inte ihåg det..
prefix for death.
jag kom före filmen med mitt nick jag svär.
Fucks your life up crew Tjabo!
Jag heter Charlie och kallades av min storebrorsas kompisar för challman, sen skulle jag regga en Lunar när jag var typ 11 kanske och då skrev jag fel så det blev challma, har haft det som användarnamn på varenda pryl jag haft sen dess.
Anima Sola
Well Är ett ganska gammalt nick.. iaf en 8 år. Med tanke på att jag heter Julius i första namn och har alltid varit lite kraftig så tyckte jag det var ett fräckt och unikt nick :) Kallas dock bara för Caesar
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."