Graffare
2008-07-03 21:59
Brännmärke!
Nu är det så att jag har två bröder, och till hösten kommer vi skiljas åt genom land och rike. Nu har min storebror kommit på ett förslag som jag tycker låter kul! Han vill brännmärka 3 * A (vi heter André, Anton och Adam) på våran hud. Jag vet att brännmärkning är populärt på den amerikanske tattoo scenen men jag har inte lyckats hitta någon i sverige som gör det! därför ber jag er, kära whoa-users om hjälp om en tattuerare eller dyligt som kan utföra brännmärkningar!
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Coolt, hoppas det gör riktigt jävla ont så att det är värt besväret =)
Ni har inte funderat på en helt vanlig tatt, då?
Någon lirare på Body Art i Malmö brandade folk till höger och vänster för några år sedan. Vet inte om de fortfarande kör, men jag vet ändå mer än du.
Jag är 15 kvinnor från att vara en one woman man
men jag vet ändå mer än du. hehehe
...
På vilket sätt ska ni skiljas åt? Låter kanske som en konstig fråga men tycker sånt är skitintressant att veta. Kanske inte om nån flyttar från en svensk stad till en annan svensk stad men ni skiljs juh genom "land och rike"....
ni kan ju göra det själva också. Forma en ståltråd efter önskat motiv och värm den i eld. Jag och en kompis värmde en kapsyl som vi höll mot benet. Blev riktigt köttigt.
Ptolemajo , polarn gjorde det samma fast med en femkrona och en gasbrännare, det vart förjävla fult på överdelen av hans hand!
Niceness!
vi var ju dumma och trodde att det skulle bli sådär vågigt som en kapsyl men det blev en tjock ring bara liksom. Snyggt.
Graffare
2008-07-03 22:40
ni kan ju göra det själva också. Forma en ståltråd efter önskat motiv och värm den i eld. Jag och en kompis värmde en kapsyl som vi höll mot benet. Blev riktigt köttigt. jo, men vi är rädda att det bara blir ett köttigt brännmärke och inte 3 * A
På vilket sätt ska ni skiljas åt? Låter kanske som en konstig fråga men tycker sånt är skitintressant att veta. Kanske inte om nån flyttar från en svensk stad till en annan svensk stad men ni skiljs juh genom "land och rike"....Anton har kommit in på läkarlinjen, jag ska resa ett par år och Adam har köppt sig en stuga i skogen där han bor med fru och barn
Någon lirare på Body Art i Malmö brandade folk till höger och vänster för några år sedan. Vet inte om de fortfarande kör, men jag vet ändå mer än du.I'm on it!
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
en t"a"ndare funkar juh annars, jag har ett brannmarke fron en san pa armen och det ser ut som ett A
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Branding gör dem på Tribe i Gbg iallafall. Sedan om dem är duktiga eller inte är väl en annan sak.
Annars kan ni fixa skiten med en plattång, piece a cake.
My heart lives in my vagina.
vad hände med att ge kompisarmband till varandra?
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
90-talet tog slut?
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
Jag har tråkigt på jobbet så jag har gjort ett par förslag på hur tre A:n kan se ut.
Länk till A:n
Redline!
Dr.Octagon X26 Snyggt! Gillar den i mitten av de tre på högersidan!
Signatur får rum här
Beroende på hur långväga ni orkar bege er så finns ett nice ställe i Köpenhamn,
Copenhagen Body Extremes (
hemsida ). De sysslar med dejlige grejer såsom branding, implantat etc.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
gör det själv? det är inte svårt att brännmärka sig, se bara till att ha rena grejjer liksom. och skrik inte.
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
Skit i "gör-det-själv"-idioterna & se till att få det gjort i studio under sterila & professionella former. Jag har gott om egengjorda brännmärken på kroppen & de ser ut som skit allihop. Tre A'n är ändå ett någorlunda avancerat mönster & det hade väl känts rätt waste om de blev misslyckade, speciellt då det ligger en sådan fin tanke bakom.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
åffer: Soft att du gillar :) Jag tycker om triangeln som bildas i båda versala figurerna.
Redline!
ääh bara att värma upp en pepparkaksform ju...
jag har alltid rätt.
Hangaround
2008-07-04 20:27
Jag blev bränmärkt på låret en gång, stort och fint A som står för dels hotellet jag jobbade på och "första klass". fick den när jag slutade..vad vi gjorde var att lägga grillspett på gasspisen tills dom glödde..sen trycktes det, streck för streck..gjorde jävligt ont men det såg schysst ut, när det väl hade läkt. nuförtiden syns det knappt, har bleknat. gör inte på det här sättet, risken för infektioner är väldigt hög.
PuGe P19
Det är säkert ingen stor chans att du råkar välja en sådan här utformning på dina A'n men jag kan lika gärna varna för att t-shirtföretaget Alstyle Apparel Activewears logga består av 3st A'n och ser ut som följer:
Det vore ju lite komiskt om ni nästan skulle bära på ett välkänt företags logotyp.
Producent
2008-07-04 21:41
ni kan alternativt skaffa ett scar. det ser ungefär likadant ut! och jag tror fler gör det än branding. oh pimpslap, jag brukade tycka att moffe var hetast i världen förr i tiden. undrar hur fna jag kunde tycka det.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
tribe i gbg gör branding =)
Det vore ju lite komiskt om ni nästan skulle bära på ett välkänt företags logotyp.Vilket företag?
Btw får jag sno iden? Jag och mina två bröder har även namn som börjar på A.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.