Kärleksproblem, of course..
Jag vet att en whoatråd inte gör någon vidare skillnad men jag gillar att skriva av mig och diskutera med andra, det underlättar.
Har haft en hel del strul med en tjej sedan 2008 startade men på senare tid har jag faktiskt kommit över henne. Tills 04:30 inatt då hon skrev i sin blogg (som jag övertalat mig själv att absolut inte läsa, men nu mailade hon mig adressen så jag antog att det var något viktigt).
"Om jag skulle säga att jag aldrig tyckte om dig skulle jag ljuga - en del av mig vela att det skulle vara vi men jag höll mig ändå undan, och för att försöka komma över dig så träffade jag andra, det var hur dumt som helst av mig för se nu vart vi har hamnat. Du klarar dig bra utan mig och jag likaså men jag är ändå skyldig dig ett förlåt. Jag vet att du inte kommer att förlåta mig men jag vill iallfall be om förlåtelse för jag vet vilken bra person du är och jag skäms som fan för att jag behandlade dig som jag gjorde."
...Var en del av det hon skrev.
Varit med om liknande? Skulle ni ha intalat er själva att hon bara gör det i syfte att rentvå sitt samvete eller skulle ni tro på det och förlåta henne? Gah, snurrigt. Jag vet att jag mår bättre av att skita totalt i blogg-inlägget men då känner jag mig som den elake istället.
Helvete...
Diskutera på så mycket ni kan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|