I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Någon med cykelpump kring Östermalm? (pronto)

Övrigt - Blandat

2008-06-20 16:40

Någon med cykelpump kring Östermalm? (pronto)

Jag har snickrat cykel CP-länge idag och äntligen fått ihop något vettigt, men utan luft i däcken är det inte mer värt än stålet hojen är gjord av. Självklart saknar jag egen pump, och saker som grannar och snabbköp existerar inte på en dag som denna.

Så för att sammanfatta: någon som kan låna mig en pump? Befinner mig kring Gärdet/Ropsten. Fem minuter räcker.

(Jag kan ta mig till dig med platta däck, men den ansträngningen gör jag helst bara en gång.)

Jag är 15 kvinnor från att vara en one woman man

2008-06-20 16:49
prova närmsta bensinmack?
stigili dang dang didan

2008-06-20 16:49
Åh, tack.

2008-06-20 16:54
Ja du har ju Shell där vid Ropstens T-bana.
 DIF!

2008-06-20 16:56
Må vara att jag kan bli ouppmärksam ibland, men så pass att jag skulle ha missat den varje dag under ett halvår? Måste kollas upp.

2008-06-20 16:59
Var försiktig när du pumpar bara,
har i min iver bränt ett antal däck med tryckluften. ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-20 17:01
bob räddar dagen. Givetvis finns det en mack, nere vid bron! IOU

har i min iver bränt ett antal däck med tryckluften

Jodå, det där har jag lyckats med såväl för hand som med maskin. Om man inte lär sig av sina misstag kan man åtminstone ha kul åt dem.

2008-06-20 17:06
tack bob för att du stal äran
stigili dang dang didan

2008-06-20 17:18
Han gjorde sig förtjänt av den. Jag hade i min enfald utgått från att det inte existerar någon mack i närheten, i annat fall hade tråden aldrig blivit till.

Nu är hojen pumpad hur som helst. Någon dag ska jag bjuda dig på öl eller något, din kommunist. Tack för hjälpen. )

2008-06-20 17:47
Hehe, det är ju närmsta affären från jobbet (Siljaterminalen) så det blir ju att man tar cykeln dit när det behagar.
 DIF!