Big foot
Idag var det min första dag på jobbet. Efter att jag kommit dit och suttit och pratat lite med grabbarna i fikarummet ett tag så var det dags att plocka på sig lite jobbarkläder och börja jobba. Allt gick fint fram tills jag stog där och glodde på skohyllan i hopp om att hitta ett par skor i rätt storlek. Jag letade och letade, men till min besvikelse så var dom största skorna i storlek 44. Jag skrattade lite för mig själv och undrade om det bara var tjejer på arbetsplatsen, så jag frågade runt efter ett par 46or. Jag såg hur alla skrattade åt mig inombords. Dom trodde att jag drev med dom, dom trodde typ att jag var från Mars. Det hela slutade med att chefen åkte iväg och köpte ett par nya åt mig. Detta kändes lite underligt då jag i hela mitt liv mobbat killar som har mindre än 44. Jag menar, hur manligt är det med ett par skor i storlek 43/44? Så, vem är från Mars? Jag eller mina arbetskamrater?
hur manligt är det att ha halva kroppen längs backen då?
reinfeldt vill veta varför människor blir kriminella, Ja vad ska man svara? Vi blev mobbade och utfrusna av de som senare i livet blev poliser...
Jag vet inte hur det är med dig, men jag släpar hellre runt på två stycken båtar än att ha fötter mindre än en kvinna.
Gah, jag hatar såntdär. Jag har 47/48 beroende på skor. När man kommer till affären och ska handla så frågar man efter ett par i strl 47 så svarar de: "nej, de är tyvärr slut" VADÅ SLUT? Ni har inte ens skiten inne, säg det istället din tönt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag vet inte hur det är med dig, men jag släpar hellre runt på två stycken båtar än att ha fötter mindre än en kvinna. Jag vet inte vad det är för amazon-kvinnor du brukar hooka upp med men mina tjejer är nätta 38-39. Knulla jättar är inte min grej men kul att du kör dem.
reinfeldt vill veta varför människor blir kriminella, Ja vad ska man svara? Vi blev mobbade och utfrusna av de som senare i livet blev poliser...
Känns igen som fan! har 48 själv! Blir alltid problem med sånt...
http://www.earforcefm.blogspot.com
Moderator
2008-06-09 17:44
Word på Dieallot . Har själv 46/47 så jag vet hur de är.
myspace.com/jiahprod
skillz Muckar du gräl eller? Allt under 40 är kvinnostorlek.
hur manligt är det med ett par skor i storlek 43/44? - Det är väl genomsnittsstorleken för herrskor, så svaret får väl bli: så manligt det kan bli.
jag släpar hellre runt på två stycken båtar än att ha fötter mindre än en kvinna. - Genomsnittet för tjejer ligger väl kring 38/39?
Du känner inte att du gör en lite väl stor grej av att koppla din "manlighet" till dina fötter? ;)
10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
känns lite som att för så stora fötter så borde det saknas material på andra längder..
men man har väl stora fötter för att man är en stor människa? Då är allt stort mannen!
Nja, det finns en viss korrelation, men den är långt från hundraprocentig ;) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
ASUL Behöver inte stämma, vet en lirare som är 5 cm kortare än mig och har 5 storlekar större fötter
känns lite som att för så stora fötter så borde det saknas material på andra längder.. Snarare tvärtom.
skillz Vad är måtten på de andra längderna då?
jag har bara 43 :) jag är manlig men för vissa kanske manligheten sitter i fötterna vad vet jag. i andra finns den i annat.
www.RekFoto.se
Den andra längden är ungefär samma, fast med ett "cm" efter. Vad för längder du snackar om vet jag inte.
Se, det är ju bara ni med kvinnofötter som förnekar att manligheten sitter i fötterna.
Jag har storlek 43 på mina Nike air. Det blir värre när jag ska köpa klackskor.
My heart lives in my vagina.
jag gillar hur det visade sig att skillz hade minst fötter av jättarna. dvs 46 är den nya kvinnosizen, måste ha minst 48.
This is not a celebration of slipping through some crack. This is sloth and devastation and we're the resulting trash.
Management: Du har sett många kvinnor med storlek 48 kan jag tänka mig. Holla nästa gång, det skulle vara en upplevelse jag sent skulle glömma.
48 cm är inget jag skulle vilja ha så jag är nöjd.
www.RekFoto.se
förmodlingen lika många som du har sett som har 44, för att återknyta till ditt första inlägg
This is not a celebration of slipping through some crack. This is sloth and devastation and we're the resulting trash.
Management: Så har du sett några stycken iaf? Det trodde jag faktiskt inte, jag trodde du skämtade med mig. För att citera mig själv;
Holla nästa gång, det skulle vara en upplevelse jag sent skulle glömma.
skillz Vilken del av kroppen på dig mäter 46cm?
Underarmen? Smalbenet? :) 10-4, over...
Kaneida: Högra armen. Var med om en hemsk olycka som barn och var tvungen att amputera.
Mabande Ska inte underarmen motsvara fotens längd eller är det bara en myt?
skillz hela högra armen? =/ Hoppas du inte led mycket utan fick en morfintrip sent o glömma =)
Kaneida - Det är nog en myt, för jag har stora fötter för min kroppslängd, men inga aparmar för det ;) (ja, jag var tvungen att kolla) 10-4, over...
Jag har storlek 41/42/43 allt är beroende på vad för skor. så jag är nog manligast av alla här inne.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mabande Okej, då var den myten bustad, ungefär som när man påstår att man inte kan slicka sin armbåge så måste man bara testa det =) Gene Simmons kan dock det, men han fuskar.
jag måste tillägga.. min fot är lika stor som min underarm, på undersidan. Ja, jag kollade nyss. Jag tror knappast att det enbart har med att jag har stora fötter!
vilka jättefötter ni har, själv har man storlek 41 :$
haha underbar tråd! ingen som har 49 som slår mig eller var jag freakshow idag? Jag är inte en sån 170 kille som har 48 i skor btw, om ni sizar upp random svenne till 201 cm så skulle han också haft min skostorlek. Ni vet, man tar en bild i paint och drar i hörnet. Skalenligt.
Skivsamlare
2008-06-09 18:50
jag har 46/47 men ser ändå relativt proportionerlig ut med tanke på att jag är 196. Frågan är ju vem på whoa som har störst fötter i relation till sin längd. nån clown här?
fair enough..
Det är ju fusk, ni är långa. Jag är bara strax över 180.
är 1.90 med storlek 44. normalt med andra ord...
Ehh du ska nog inte sitta och klaga på alla andra, skulle personligen bli deprimerad om jag vaknade upp med 180 cm i längd och jättefötter, ^^
En kille som gick på mitt gymnasie hade storlek 52 på fötterna vill jag minnas.
Vila i frid Daniel ! 091030
Hur kan stora fötter vara något negativt?
Som du skrev i ditt första inlägg så kan det vara svårt att få tag på skor.
Som jag även skrev i mitt första inlägg så fick jag mina skor ändå, splittrans nya och fräscha istället för att gå runt i ett par skor någon annan använt i 2 år innan. Hur kan det vara något negativt?
Som du antagligen förstod så menade jag inte just skor på olika arbetsplatser, utan även i butiker och liknande. Hur kan det vara positivt med stora fötter ? Och hur kan det vara negativt med små fötter ?
Jag har aldrig någonsin varit in i en butik som inte haft min storlek på skor, så jag vet inte alls vad du pratar om.
mm exakt vad är negativt med små fötter? ditt snöre.
www.RekFoto.se
hahaha, i fredags mötte jag en tjej som var 2.01m lång och hade 47-48 i sko storlek. That was funny
*snaark*
jag har hyfsat mycket problem att hitta skor.. har storlek 46/47 en tjejkompis till mig har en lillasyster med storlek 46 i skor om jag inte minns fel.. gaalet
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
furder P17 Möttes vi?
Jag vet hur de känns.. har själv 46.. men en kille jag känner har 51:S de är rätt sick:O
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan