Midsommar 2008
Vart ska folket göra och hålla hus? Kör ni traditionellt eller dricker ni bara för att alla andra gör det? Ska någon till Halmstad? Vet att en hel del brukar strömma hit just på midsommar så vore kul att veta. Jag och några vänner har anordnat festivalcamp i min trädgård, för oss som inte har råd att betala för att sitta o dricka öl, lyssna på musik och dåligt beteende liksom! för dom som vill slå upp tält står vi med öppna armar. pma vid intresse. Halmstad är riktigt najs på midsommar, verkar som halva sverige är här. däremot är campingarna så svinigt dyra så detta är ett bra alternativ. kommer bli herrans massa öl, jordgubbar och skoj!
Redaktionen
2008-06-07 14:27
Jag kör på en semilugn tillställning med familj och flickvän på en camping lagom långt härifrån. Ska bli hur skönt som helst.
namaste
Jag kommer befinna mig i mitt mansion i södra frankrike med mina vänner. Det kommer vara droger, ost, vin, martini, bärs och lycka. Vi kommer göra narr av Svenska Midsommartraditioner och skapa egna. Jag har även hyrt en fotograf och en dokumentärfilmare som ska vandra runt och dokumentera hur man lever livet mephisto-stylee. Kommer lägga upp bilderna på min Facebook och Dokumentären kommer visas överallt Vintern 2009.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
I'll b thar frienz0r! Förutsatt att jag har fnaskat ihop någ med dolares för biljett då! <3
Sorry, did you say something? <br>I couldn't hear you over the sound of my own awesomness...
MadMonk: Du är välkommen. Lämna din äkta hälft hemma bara. Du behöver inte ta med dig något. Allt du kan tänka dig behövas finns eller kommer skaffas vid behov.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Toastare
2008-06-07 14:36
mephisto, om jag kommer iklädd endast guldfärg..får jag komma då?
Jag skyller allt på Emma!
BountyBoo: Du är välkommen vilket som. Men var med på att du kommer bli nedsprutad med väldigt mycket champagne så det kan ju vara en bra idé att ta med sig lite ombyte, om du inte vill vara helt exposed. Det är upp till dig.
vi ska till svärpäronen på landsbygden och äta gott och dricka mycket
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Toastare
2008-06-07 14:53
mephisto, okej då jag tar med några burkar extra färg.. helt ärligt har jag inga planer, det är bäst så.. så får andra styra upp och jag komma dit!
Jag skyller allt på Emma!
mephisto X5 awesome. Klart jag lämnar min man hemma, han blir så zvartsjuk på alice.
Sorry, did you say something? <br>I couldn't hear you over the sound of my own awesomness...
jag + mina tre närmaste tjejkompisar och en liten segelbåt. midsommarafton spenderar vi nog i nån mysig naturvik, och midsommardagen som sig bör i allmän kalabalik på sandhamn. det kommer bli fantastiskt. bara vi hinner masta på innan midsommar och inte tappar motorn som vi gjorde förförra midsommar...
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
brukar faktiskt inte fira midsommar. midsommar, valborg och nyår försöker jag undvika helt om de går faktiskt... om mina föräldrr är klara med nytt kök på lantstället drar jag dit i juli, o då blir midsommar bara plugg (pluggar massa poäng under sommaren) men ut o sup med er.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
förövrigt är lantstället nära halmstad. mellbystrand.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Blir så klart att njuta i sverigest bästa studentstad UPPSALA:) .
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
peppis oooh då kanske det blir besök till nakenstranden? vad är det dom säger, enda lagliga stället att ha offentligt sex eller nåt sånt... flyter ju tusen b-porr-filmer därifrån :D hemskt mysig litet ställe annars=)
haha ingen aning, inget jag har stumbled over på mina somrar där nere. vi bor på södramellban, detta kansk är vid norra? mellbystrand är mitt hood fo sure. om inte 20 kvm med arendetomt kostade 750 000 skulle jag köpa ngt där direkt. i nuläget får jag avvakta.
Jobbar :) 240kr i timmen eller vad fan det nu hamnar på, jag klagar inte.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Öland vad annars? :D
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
jag ska med mephisto, blir nice
work some magic
Jag lämnar Göteborg och reser upp till Umeå, sedan vidare till Kardis med hela familjen. Det är en idyll med vatten som hämtas ur brunn, öppen spis, ingen tv, som ligger precis vid Torneälven. Det ska bli så skönt!
"en riktig vän slår en inte rakt i ögat"
Brukar aldrig ha planer på såna här grejjer...känns som alla bygger upp höga förväntningar om hur kul och bra allting kommer bli så blir det aldrig osm man tänkt sig. När är midsommar?
One chapter a day
jag fyller år, 21 år den 21. kl 21.21 ska det firas som fan!
Lär inte göra nånting.
Jag vill ha en gemensam fest mellan Högdalengrabbarna och mig i Bandhagen (SoBA kallar vi oss) som länkas samman med en musiknördig tipsrunda. Vi får se hur det blir med det eftersom jag inte frågat dom ännu.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Zoned F19 fredag veckan efter den som kommer. Min semester börjar på midsommarafton så det är väl egentligen mest det jag firar, och eftersom vi ändå måste till svärpäronen och lämna av husdjuret (de ska vara chinchillavakt när vi är i grekland) så passar vi på att stanna och kalasa, brukar vara trevliga kalas där, med oförskämt god mat.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Sitter på flyget ner till Turkiet hela midsommar, får fira på planet/bussen.
Vi är överallt!
Jag vill fira midsommar i en trädgård i Halmstad
jag ska jobba. hoppas det regnar :p
Blir Öland för min del iaf :) Campingen där e ju det närmaste Hultan man kan komma haha.
nu ser de ut som jag kommer jobba under midsommar- om jag får ngt b får vi dockse (för jag behövs inte egentligen, vill bara jobba in cash) men får fira hela juli då jag är ledig
Midsommar: Ganja och en biljett ut i rymden sen så är kvällen/natten underbar
2GC - 2 Gram Cannabis 2MA - 2 Much Alcohol
Tror jag vill fira midsommar med sibs
One chapter a day
ska festa sönder mig dagen innan (jay z då va?) och ligga i koma dagen efter och vakna när solen gått ner. vem fan bryr sig om midsommar på riktigt? måste man göra nåt?
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Yun_DI Om man vill följa strömmen så ska man helst sitta vid nåt långbord och dricka kopiösa mängder alkohol, sjunga festliga visor, råka hångla upp nån polares respektive, spy i en buske, dricka lite mer alkohol för att avsluta kvällen med att däcka lite skönt under stången. (Med sju olika sorters blommor som huvudkudde såklart)
One chapter a day
Zoned F19 : svensk midsommar definerat :) Jag funderar juh på att joina ;P
BAHA!
TURKIEt !
Vi finns i varje hörn
Har inga planer än faktiskt, lite förvånad över att jag fått 4 dagar ledigt precis över midsommarn och har verkligen noll planer. Lutar åt att kanske en lugn kväll med närmaste familjen, kanske kommer ett flicka på besök. Annars kanske sticker norröver till Gävlehållet och hälsar på lite skönt folk. Hoppas det inte blir bort som förra året då jag sov bort den =)
mephisto X5 hajjar exakt vad det handlar om.. jag trodde inte jag skulle få läsa sånna kometarer på whoa.. där alla typ nöjjer sig med 3,5or i någon park.. franska rivieran aahh men det ä bra.. själv blire nog inte så framgångsrikt som mephisto men däremot blir det kanske ett par 3litrersskumpor i skärgården lite lätt sådär..
Vilket datum är det midsommar?
Bitches Ain't Shit
Vi är ett gäng som drar till Öland, dock inte campingen. Hoppas på sjysst utgång senare på kvällen. Tyvärr måste vi bila dit på fredagen, hade ju hellre åkt torsdag kväll, men men.... We're pretty fucked, right? Lär ju vara tidernas bilköer..
zoned: jag tycker det låter rätt nice faktiskt:D
Lyricist
2008-06-11 19:57
Om jag inte jobbar så ska jag spåra ur antingen i Stockholm eller i skärgården
DIF!
Wassenius P22: Ni (om ni åker från jkpg) missar ju iaf Söderköpng det är väl där de värsta "Ölandsköerna" är.
DIF!
De ryktas om att Inoxessens yngre, har sammanträde i en våning på Götgatan.
har suttit med mina tentor sedan halv 8 imorse, lär sitta till på söndag. ha en trevlig helg folks.
jag ska typ va hemma och tvätta, sen ta en joggingtur kanske.. om man ska göra nåt vill man ju va på landet, inte åka in till alla överpeppade människor inne i stan.. Då umgås jag hellre med katter..
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke