I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tre och försäkring

Övrigt - Blandat

2008-06-06 17:45

Tre och försäkring

Det är så att jag igår råkade tappa ner min relativt nya mobil rakt ner i groggen. Stängde i panik av den och tog ut batteriet och la ner den i påsen jag bar på, i hopp om att den skulle funka fint när den torkat till sig lite. Någon gång lite senare under natten satte jag på mobilen igen, detta var kanske 3 timmar senare. Den funkade utmärkt, fram tills att det ringde och personen i andra änden inte hörde ett ord av vad jag sa...det var knäpptyst.

En kompis till mig, som också har Tre, fick ett erbjudande om någon försäkring för 49:-/mån eller något sånt när han köpte sin mobil, som täckte allt, precis ALLT. Oavsett vad som hände med mobilen fick han en ny. Jag tänkte nu att om det går att köpa en sån försäkring och vänta ett par dagar och sedan höra av sig till Tre och säga att den gått sönder och jag får en ny. Eller hur bör jag göra? Finns det kanske något annat att göra åt saken?

Vad tror ni?