Bota mina sömnproblem.
Hej osv! Jag lider av ett problem. Nämnligen sömnproblem och jag vet inte hur jag skall ta mig ur denna cirkel. Alltid när jag lägger mig på normaltid runt klockan 23-00 så vaknar jag alltid 2-3 timmar senare och kan verkligen inte somna om. Ligger vaken till kanske 7-8 på morgonen och därefter kan jag sova hela eftermiddagen. Jag har testat med att gå upp tidigt och hållt igång hela dagen hundratals gånger men inte fan blir det något bättre av det trots att jag är svintrött på läggtid, vaknar ändå 2-3 timmar senare. Och om jag inte får någon lyckad sömn så får jag värk i magen så ont så det knappt går att beskrivas. Den går inte att få bort hur jag än försöker. Det enda som hjälper är att sova. Vilket jag inte kan. Så här har jag haft nu i ett halvår och jag orkar inte mer. Efter sommaren börjar jag skolan igen och då kommer jag verkligen inte orka det här om jag ska klara skiten.
Förstår mig verkligen inte på det här. På dagen kan jag sova i flera timmar men inte på natten trots att jag är astrött. Jag hajar noll.
Whoa hjälp mig!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|