Shutter Shades - Kanye West brillor
Hey! Någon som vet om dessa finns till salu i någon affär i Stockholm? i sånna fall vilken affär och vart ligger den?såhär ser dom ut Mvh
Jag såg en kille som hade sådana igår i kungsan.... Hahaha kul grej. Varför inte bara beställa online?
Gerdaman
Tyvärr så finns dem inte i någon affär vad jag vet iaf. VArför kör du inte online bara? Asos.com hade såna för ett tag sen.
Ghettogerda, jaså? snyggt? =) tänkte först se om dom finns i sthlm. annars får jag väl be mamsen beställa ett par åt mig
fängelsedräkt P16 Hmm.. jag vet inte riktigt om det var snyggt eller inte. Jag noterade bara att det var en snubbe som hade randiga solglasögon sedan tänkte jag lite på hur det såg ut genom hans ögon, det var mer som en observation. Jag la aldrig in någon åsikt i huruvida det var snyggt eller inte. Men nu när jag blev tvungen att klickar runt lite på internet tycker jag de är rätt snygga fast samtidigt jävligt fula :) Och jag undrar fortfarande hur det ser ut inifrån!
Gerdaman
Ghettogerda, hm jag vet! man vet inte riktigt om dom är fula är snygga. Liksom jag tror det kan vara lite nice om rätt person använder dom, annars är det ju bara klassat som värsta happymeal skiten
DOM FINNS PÅ WWW.GIRLPROPS.COM
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vilken affärside, brillor som blokerar sikten.. yes!! eller har de nån funktion som jag missat?
är jag efterbliven eller är det där SOLglasögon?
hets, stress, fest!
det är fan inte äns GLASögon :P Plastögon kanske man ska säga
Tråd dödadar!
Har också alltid undrat vafan brillorna fyller för funktion, mer än att se skeva ut..
va?
accesoarer (stavas?) i all ära men när de börjar begränsa dig så är det inte cool.. tex. som att ha solglasögon på sig inomhus.
Skivsamlare
2008-06-14 13:46
Angående SOLglasögon så tror jag att de fungerar som persienner (inte att man kan fälla ihop dem, mer att solen inte riktigt kommer igenom på något vis). Köp inga. Vad du än gör.
En kompis till mig köpte sina på eBay.
Anima Sola
Skivsamlare
2008-06-15 13:00
ah min polare beställde 20st för 80kr/st tror jag det var, sen sålde han här omkring. jag köpte ett par av honom på fyllan igår tydligen. -.-
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Så otroligt fula..
shades on my eyes you can't tell I'm .....
Skivsamlare
2008-06-18 10:02
Vad glad jag är att jag aldrig gick på det här påfundet. Fyfan.
http://www.kulturkompaniet.nu/
snyggt om man har dom hängandes, fult om man har dom på!
somos humanos, animales trabajando en lo urbano a veces vamos a las fiestas
dom var halvcoola bland hipsters ett tag men nu är de löjliga eftersom kanye west rockar dom
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Skivsamlare
2008-08-14 14:46
köpte ett par i London för £4. Har aldrig använt dom och kommer antagligen aldrig göra det. Jag känner mig lite dum i huvudet när jag har dom på mig , som att man gått på värsta luringen. 07/08's svar på truckerkepsen kanske? :)
haha, 199 kr på cali! jag fick mina för 50 kr + frakt från england, vi var 2 som beställde så det vart typ 30 kr frakt. bluue, bluue! det är inte solglasögon, its fashion!
i get more pussy then panty!
inte nog med att det är fashion så är det också fett ute
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja.. skit fett ute asså... ja fett ute asså... säger du det så. fashion never goes old, det kommer bara tillbaka lite senare igen.
...som en paus typ.
ja köpte mina från 80spurple.com fast de va nog nästan ett år sen så ja vet inte om dom finns kvar. men billiga va dom. när ja va i london i somras såldes dom för 5pund typ överallt. va rätt stort där verkade det som. men dom är ju inge kul alls nu när alla har dom, de va coolt för ett år sen hahah
www.marysoul.com
Tycker med dom säljs överallt. Sen så känns dom inte lite played out? Som sagt coolt för ett årsedan men det är det värsta man kan säga här på whoa
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Dem här glasögonen var played out för ett år sen. Att se folk gå runt med dem i sverige måste ju dödat dem totalt.
Jag köpte mina på hiphopkemp festivalen i tjeckien. jag älskar dom men använder dom aldrig. dom bara finns med mig. lila såklart =)
http://storiesaboutbarcelona.blogg.se
Jag säljer shutters, skriv om du fortfarande är intresserad! peace
www.myspace.com/bigsir1 www.myspace.com/rapsyndrome
tråden kan ju dö höhö, var skapligt länge sedan så dom har hunnit bli playade för min del iaf tackhej
Redaktionen
2008-10-28 11:03
haha, jag stötte på såna när jag var i paris i våras. var ju självklart tvungen att tjacka ett par och tänkte att jag skulle rocka dom stenhårt i stockholm och förhoppningsvis bli player of the summer på köpet... kom hem och har inte använt dom en enda gång 'utomhus' utan bara haft på mig dom hemma och med polare för att stila till det lite extra. inget jag skulle gå runt med på stan med andra ord, fortfarande balla brillor dock. om man bara var svart och bodde i usa asså..:)
niggaz want me to rhyme? $3,99!
www.retrostyle.se skall börja sälja dessa 1 juni 2009
men va fan, dom säljs ju i varenda gatustånd!
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Det är helt sjukt att det ska bli inne i sverige nu! Det var liksom inne i USA en kort stund för typ 3-4 år sen... kollar snett på alla som har dem nu...