I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Konstant huvudvärk!

Övrigt - Blandat

2008-05-28 23:41

Konstant huvudvärk!

Har i princip aldrig haft det innan, huvudvärk alltså..

är nu inne på tredje dagen av konstant dunkande i huvudet.
det är alltså bara ett dunkande i ögonen och hela huvudet, värst när jag ställer mig upp..

ipren och alvedon hjälper noll, likså vatten.. tips?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-29 01:15
glösögon? mycket huvudvörk hos mig beror på det
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-29 02:01
Du kanske har fått en tumör?
aaa

2008-05-29 04:43
Sist (första och hittills enda gången) jag hade sån huvudvärk fick jag 3 amosyt av en vän med migrän, jag skulle ta en direkt, en innan jag gick och la mig och vid behov en på morgonen dagen efter. Jag råkade klämma i mig allihop och sen satt jag och svävade ca 2 meter över stolen i några timmar innan jag somnade och sov i 18ish timmar (vilket är helt abnormt länge för att vara mig). Men när jag vaknade upp var huvudvärken spårlöst försvunnen \o/
Look with your own eyes - See with your own mind

2008-05-29 11:20
Cholla F20

ja jag har faktiskt ett par glasögon.. satte på mig dem nu när du sa det. ska se om det blir bättre

_Maria F24

usch och fy, det vill jag inte ens tänka

PenDragon P24

haha kul.. får väl kolla om vi har något jag kan överdosera

2008-05-29 11:47
är du tjej eller kille? är du tjej kan du va gravid faktiskt

2008-05-29 11:58
jag är en pojke.. så gravid skulle vara förvånande.

2008-05-29 13:51
Men fortfarande möjligt!

Hoppla!

Mitt tips är att gå till närmsta barnmorska.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered

2008-05-29 14:09
jaquil

jag har också funderat i dem banorna, jag gick till barnmorskan och hon berättade för att man ska få barn måste man ha haft samlag med en man i mitt fall och ha en livmoder, jag blev väldigt lättad över detta eftersom jag inte haft det sex med någon kille och livmodern opererade jag bort nyligen..

skämt och sido, joke and sideways..

ringde sjukvårdsupplysningen och grejer nu..

dem sa att det var glasögonen, men jag vill fan inte ha dem jämnt. min tanke var att bara ha dem vid bilåkning för jag ser ju så jävligt på långt håll.. men tydligen är det för att jag ser så dåligt jag har ont i huvudet.. jaja, mamma tycker ju iallafall jag är söt i glasögon..

2008-05-29 15:30
Finns en sjukdom man kan få av rökning som ger förjävlig huvudverk....

2008-05-29 15:35
frågan är om 5 cigg i månaden resulterar i en sån sjukdom

2008-05-29 15:44
Föga troligt, du kan nog få den plussmenyn näru är runt 60 istället...

http://www.sjukvardsradgivningen.se/allakapitel.asp?CategoryID=25581

2008-05-29 16:20
rök en jööint så släpper det nog:D

2008-05-29 16:26
Drick vatten, sov minst 8 timmar om natten, skaffa en rutin nar du ska lagga dig sa somnar du snabbare.

Och ha pa dig glasogonen. Ar de fula skaffa nya.

2008-05-29 16:54
jaja, mamma tycker ju iallafall jag är söt i glasögon..

Naaw vad gölligt ;)
sätt på dig glasögonen och va stolt! :P
forever feels like home

2008-05-29 19:40
dra en spliff bara. :)
 "KEJK sa det förbjudna! Tamejfan! KEJK är whoas Harry Potter, han som vågar nämna honom vid namn. Lord Voldemort!"

2008-05-29 19:44
HIV!

2008-05-30 00:53
avsluta ditt whoa konto så kommer huvudvärken att försvinna.

2008-05-30 08:43
Fillmore.Slim P0

HAhahahahaha bästa hahahahahahahahahahaha

Skivsamlare

2008-05-30 11:16
Senast jag hade mad huvudvärk ringde jag sjukvårdsupplysningen som var snälla nog att informera mig om att det hjärnhinneinflammation, det blev taxi till sjukan.
fair enough..

2008-05-30 11:28
Med seriösare betoning än några av ovanstående cannabisförespråkare:

Om du har tillgång till gräs så är det bra mot migrän. Fast du kanske inte har migrän. Glasögonen var det ju...

2008-05-30 14:40
äter du bra? sover du bra? dricker du rätt? (dvs super du varje helg)

jag hade en låång period med konstant huvudvärk, inte sådär jättesprängande men det ändå så att jag hade ont i skallen dygnet runt i hur länge som helst. och det berodde förmodligen på en dålig mix av för lite sömn, dålig mat (järnbrist kanske?), etc etc
 http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci

2008-05-30 14:52
Skaffa linser om du inte vill ha glasögon, det har jag gjort

Producent

2008-05-30 15:12
Har du varit på något nytt ställe dem senaste 3 dagarna?
När jag började högstadiet så var en byggnad nyrenoverad och i väggarna fanns tydligen ett medel/gift som vissa inte tålde och fick huvudvärk. Kan vara något sånt om du som sagt har varit på ett nytt ställe.
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance

2008-05-31 04:05
ursäkta om jag inte läst tråden men; koffein-abstinens kanske ?