Raffaello
Det var åratal den jag åt av denna. Jag har letat igenom hela Uppsala efter denna godissort. Den har varit omöjlig att få tag på, och jag skulle gärna vilja veta vart jag kan hitta den. Jag åker till Sthlm imorgon, och där finns den nog med stor sannolikhet. Någon som vet vart jag kan hitta den?
I'll see you in another life, brotha!
Har sett sånna i stockholm på typ 7/11 eller pressbyrån. MEn borde väl även finnas på någon utav Godisbutikerna i Stan
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
tack, ska kolla det (:
låt höra, vad är nu detta fenomen för något? =)
((MAAD))
aaaaaahhhh godaste smaken som finns i hela världen. fan också att jag såg denna tråden
bitches, förklara då;/
((MAAD))
vad är raffaello?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionen
2008-05-28 20:38
Tänk er att Willy Wonka har droppat för stor spillning = Raffaello.
namaste
Confetteria Raffaello består av en mandel omgiven av grädde eller något liknande i ett skal av våffla typ med kokos på. Bland det godaste som finns iaf. Marknadsförs för övrigt av Ferrerro, samma företag som gör dom där chokladkulorna Rocher eller vad dom heter (:
Raffaello
AHA! =) ja dom är fan fett goda =)
((MAAD))
Dom verkar bara inte finnas någonstans, jag tvivlar på att dom finns på 7-Eleven eller Pressbyrån också ..
klart dom finns...har både ätit o sett dom
dom finns i tyskland ;D mina föräldrar köper alltid hemn dom därifrån..
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
och dom är verkligen HELT sjukt goda.. finns inga som dom
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
maltesers är bra goda också...men visst dom är ju inte hälften så lyxiga
rafaello is the shit, rafaello finns i uppsala
och vem fan är du?
rafaello finns ju fan på Netto här i gbg
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Remy Jaja, vart ? Har fan letat överallt
Rocher är det farligaste som finns fan! It's like crack!
At the gates of Eternity...
Precis som BC99 sa akta er för FM1orna
FAN. Världens godaste godis. Någonsin. I curse you!!
My heart lives in my vagina.
Ahh! Raffaello med vitlökspulver och stark senap! FIFAN VA GOTT!
Niceness!
Har kollat igenom varenda 7-Eleven och Pressbyrån i Stockholm, fortfarande inte hittat .. :/
åh, d e min favorit chokla :( jag vill oxå veta vart d finns, jag har nu fått cravings på d tack vare er :( !!!!!!!!!!!!!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
påminnde min syrra om det sa bara "raffaello..." och hennes ögon lös upp som en spotlight. där efter fråga hon "har du det...???" jag svarade nej och hon blev lack och frågade va fan jag sa det för.
Jag har hittat nån arabkopia som heter Panorama, men det går nog inte upp mot the real shit ..
frankieLamps Hahahahahaha
Åt i alla fall Rocherkulor idag, kärt återseende (:
hur är det möjligt att de knappt går att få tag i om de är så fantastiska?
HMOR
jadu, om jag kunde svara på det ..
fortfarande ingen som hittat i stockholm/uppsala ? börjar bli desperat .. :P
jamjam såöde dom i gbg. borde väl vara samma utbud i sthlm?
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
nja, har iaf inte hittat någonstans, har i princip gått igenom varenda 7-Eleven och Pressbyrån, samt ett antal godisbutiker
nåt liknande finns iaf på netto. om man lyssnar på beskrivningen..
Goda är de, men nog var det ett tag sen jag köpte några.
friktion JamJam finns i Uppsala, här sålde dom det inte iaf, tror inte ens dom hade rocherkulorna, på Ferrero Scandinavias hemsida så finns inte ens produkten, så nu börjar jag tvivla på att jag kommer hitta .. ska kolla på viking line imorgon .. (:
oooh...raffaello... finns i kista grossen :D
um dois...
Jaja ? Säker att det inte är Panorama ?